היכונו לדור הרביעי של מערכות גיוס כוח אדם

תוכנת גיוס וכוח אדם

(מתוך Daily Maily, 02/07/2012)

בכנס לניהול חדשנות ב-HR שהתקיים בחודש מאי, הציגה בין היתר גם חברת נילוסופט פיתוחים מתקדמים שרשמה החברה במהלך שנות קיומה.

ליאור בן דרור, ממקימי נילוסופט וסמנכ"ל החברה, מתאר את פריצות הדרך שעברה החברה. "כשקמה חברת נילוסופט, בשנת 2004, תיוק קורות החיים היה מתבצע באופן ידני על ידי רכזות משאבי האנוש. תפקידם של הפקידים היה לעבור על קורות חיים, לתייק אותם ידנית, להזין פרטים אישיים, שמות, מיילים, טלפונים, גילאים וכו' ולהציב את המועמדים תחת קטגוריה מקצועית אליה הוא משתייך. תיוק זה היה מתבצע ע"י עשרות רכזות והיה מניב תיוק של מאות בודדים של קורות חיים ביום, תוך העסקה של כוח אדם רב שהתעסק בתחום זה באופן בלעדי. התיוק האוטומטי מניב תיוק של כ-1,000 קורות חיים תוך שעה אחת וחוסך בכוח אדם, זמן וכסף. העובדים הרבים שהתפנו יכולים לטפל ברמות איכותיות יותר של מיון המועמדים. התוצאות אינן מושפעות מטעויות אנוש ומתאפשר תיוק המוני יותר, בפחות זמן".

"ב-2005 התחלנו עם מהפכת מיחשוב הענן, ובכך הקדמנו את שאר העולם בשבע שנים, משום שרק היום מתחילים בארגונים רבים להבין את החשיבות של מעבר לענן. כשאנו ותיקים בתחום ורכשנו ידע וניסיון רב במערכות מסוג זה, השרתים שלנו חזקים, מהירים ומאפשרים לתמוך בתיוק נרחב של מאות אלפי קורות חיים בחודש".

ומוסיף בן דרור: "אחרי 3 שנים של עבודה, פיתוחים ובדיקות, משוחררת לאויר בשנת 2008 מערכת ה-HRMS. זו מערכת Multitenant אשר מלווה את חיי המועמד מרגע קליטתו במאגרי החברה ותיוקו האוטומטי עד לקליטתו כעובד מן המניין, תוך כדי ניהול ותיעוד התהליך, חיפושים חכמים של קורות חיים במאגר לפי מילות מפתח, שליחתם למנהלים המגייסים, תיעוד שיחות, סיבות דחייה או קבלה וכן התאמה מלאה של המערכת לתהליך הגיוס של הארגון. במערכת זו פרצנו לשוק העולמי כאשר המערכת תומכת באנגלית, עברית, גיאורגית, רוסית ואף בסינית. המערכת יכולה לטפל בכמויות גדולות מאוד של תנועה. מאז כל שנה הכפלנו את מספר הלקוחות פי 2.5 ואת מספר השימושים במערכת פי 8.

"ב-2010 יישמנו את מהפכת הרשתות החברתיות. ממשקנו את המערכות שלנו בצורה ישירה ללינקדאין ולפייסבוק. היינו הראשונים בארץ ובין הראשונים בעולם שידעו לעשות את האינטגרציה לתוך הלינקדאין והפייסבוק ולחפש מועמדים על הרשתות הללו".

"בשנת 2011 יצרנו מהפכה בתחום אבטחת המידע והכנסנו את המערכת לארגונים רגישים ובהם ריטליקס, אלביט, נייר חדרה, חבר, מנפאואר ואפילו רפאל, מירס וחברות נוספות שדרישות אבטחת המידע שלהם גדולות. היינו מערכת מיחשוב הענן הראשונה שקיבלה אישור מלא להעלות את כל המערכות לשרתים שלנו".

"אחת המטרות שלנו היא לספר מענה מלא לצרכים של הלקוחות שלנו, אנו תמיד שואפים לשפר ולייעל את השימוש במערכת וכמובן להקל על התהליך של הגיוס על מנת שיהיה אפקטיבי ומהיר. לכן, מלבד מערכת שמנהלת את תהליך הגיוס מא' עד ת', ניסולופט מספקת מגוון מוצרים משלימים למערכת הבסיסית זאת על מנת שהמשתמש יוכל לרכז את המידע בזירה אחת".

ומה התוכנית להמשך?
בן דרור: "כעת ב-2012 אנו עומדים בפני המהפיכה הבאה. הגרסה הבאה צפויה להשתחרר בעוד חודש וחצי. מאות לקוחות ואלפי משתמשים מחכים לה בכליון עיניים שתבצע מהפכה נוספת בתחום. כרגע אנחנו לא יכולים לחשוף נתונים נוספים".

(מתוך Daily Maily, 02/07/2012)

http://www.pc.co.il/general/92103/