שילה רוז אדלר- PitangoUX

PintagoUX Niloosoft שילה

גם PitangoUX בחרו - Hunter EDGE!

היי ונעים מאד! שמי שילה רוז אדלר, מנהלת HR בחברת PitangoUX. 
קצת על הרקע שלי: 

אני בתחום משאבי האנוש והגיוס מעל 15 שנה, בהם תפקדתי כמנהלת משא"ב וגיוס בחברות שונות כמו אלביט, בתי תוכנה ועוד. אני מתמחה בגיוס לכלל התפקידים ובייחוד לעולם הטכנולוגיה. 

מי אנחנו? 

PitangoUX היא החברה המובילה בארץ לעיצוב מערכות מורכבות ואפליקציות.נוסף לכך, אנו מתמחים בפיתוח תוכנה ועובדים מול חברות הייטק וסטרטאפים 

קצת על הגיוסים ב–  PitangoUX: 

מבחינת כמות הגיוסים אצלנו, אני יכולה להגיד שהשנה קלטנו 27 עובדים שרובם מעצבי UXUI ומתכנתים. בנוסף לגיוס זה, קלטנו עוד עובדים לתחום המכירות והשיווק. 

אני פועלת לייעול תהליכי הגיוס על מנת לקצר ולהקל ככל האפשר עליי, על המועמדים והגורמים השונים בחברה המעורבים בתהליכי הגיוס והקליטה של העובדים החדשים. 

שיגרת הגיוס שלי כיום היא דרך מערכת הגיוס Hunter EDGE.
כשנפתחת משרה, אני מקימה אותה במערכת הגיוס– Hunter EDGE ומפרסמת אותה דרך כלי הפרסום בקליק למקורות הגיוס, לאחר קליטת קורות החיים במערכת הגיוס, אני מפעילה את "צייד המועמדים" (לחיפוש ואיתור מועמדים רלוונטיים לפי מילות מפתח) ומתחילה את התהליך מול המועמד שמתועד ומנוהל במערכת הגיוס. 

התהליך מול המועמד כולל ראיון אישיותי, מקצועי ,למעצבים- עיצוב משימה ולמתכנתים -מבחן תוכנה, בדיקת ממליצים ושיחת תנאי העסקה. 

בעקבות הרקע המקצועי שצברתי בחברות שונות, יצא לי להתנסות במערכות CRM ומודול גיוס ב- SAP שלא היו ידידותיים.
כלומר, לא היה ניתן לשמור ולתעד סיכומי ראיונות ואת כל שלבי תהליכי הגיוס כמו שהם. לכן, התחלתי לעבוד עם נילוסופט כבר בחברה הקודמת שעבדתי בה, ומאז אני מתעקשת לעבוד דרך מערכת הגיוס- Hunter EDGE כשגרה גם בעבודה הנוכחית שלי ב-PitangoUX. 

למה בחרתי במערכת הגיוס – Hunter EDGE ?  

כשהתחלתי בחברת PitangoUX, הייתי צריכה לפעול למציאת פתרונות לייעול תהליכי הגיוס וקליטת העובדים. יצרתי קשר עם סתיו (מנהל מכירות בחברת נילוסופט) כדי להכניס את מערכת גיוס העובדים של נילוסופט. סתיו היה נעים, שירותי ואדיב, יכולתי לראות איך המערכת תתאים לגיוסים שלנו וכמובן שההיכרות המוקדמת שלי עם נילוסופט השאירה טעם של עוד. 

בזמנו כשעבדתי בבית תוכנה, ליאור (כיום, שותף וסמנכ"ל חברת נילוסופט) הציג לי את מערכת הגיוס – Hunter EDGE והתאהבתי!  

בחנתי מערכות אחרות במקביל במהלך השנים אך בהחלט ובלב שלם, בעיניי ה- Hunter EDGE הכי ידידותית ומתקדמת! 

בעבר השתמשתי בתוכנת גיוס מועמדים אחרת שהשרתים שלה נפלו כל הזמן. לעומת זאת, תוכנת הגיוס Hunter EDGE מאפשרת עבודה רציפה ומונעת בזבוז זמן בלחכות למערכת שתעלה…  

Hunter EDGE היא מערכת יציבה שמלווה בשירותי תמיכה טכנית אנושיים וטובים!  

איך חווינו את הכנסת מערכת הגיוס החדשה לחברה? 

חשוב לי להדגיש שבחברה הקודמת שעבדתי בה והכנסנו את מערכת הגיוס- Hunter EDGE, הסבת הנתונים היתה חלקה ומהירה מאד לעומת חברות תוכנה אחרות שהטמעתי. 

בהזדמנות זאת, אני חייבת לשבח את אביחי מנהל הפרויקטים שגם בחברה הקודמת שעבדתי בה וגם כיום ב- PitangoUX עוזר לי רבות, באדיבות ובמקצועיות על!  

הטמעת מערכת הגיוס המתקדמת Hunter EDGE ב- PitangoUX היתה קצרה וקלילה! לא היה צורך בהסבת נתונים ותהליך הלמידה והאפיון של המערכת בהתאמה לתהליכי הגיוס שלנו היה מדויק וקליל להבנה. 

אני רוצה להודות למשה – מנהל לקוח שלי לאורך תהליך ההטמעה שהיה מאד שירותי, אדיב, סבלני ומקצועי. 

למערכת הגיוס יש מספר שימושים עיקריים עבורי: 

עבורי, מערכת הגיוס Hunter EDGE עונה על הצורך של שמירה וניצול היסטוריית המועמד. זאת אומרת, המערכת מאפשרת תיעוד ומעקב אחר כל מועמד, מונעת כפילויות של מועמדים ושומרת את כל הנתונים על תהליכי הגיוס, כולל האם עבר את המשימה ומה חוות דעת של הממליצים. 

אני משתמשת בכלי הפרסום כמו הפרסום הישיר לAll Jobs וה – Mini Site [לינק לדף הנוצר אוטומטית בעת פתיחת משרה חדשה במערכת הגיוס – Hunter EDGE ומאפשר הגשת מועמדות קלה ומהירה עם מיתוג של PintagoUX]. 

בנוסף, אני משתמשת הרבה ב "צייד המועמדים"   עם שימוש במנוע חיפוש מתקדם ואיכותי (מניסיון), הצייד יודע לפענח מילים בקו"ח וכך הוא מאתר את המועמדים הכי רלוונטים לדרישות. זה מקל ומקצר מאד את חיפושי המועמדים!! 

מבחינת קבלת תמונת מצב מקיפה על הגיוסים- הדשבורד שבמסך הבית שלי מאד חיוני לצורך זה כי הוא ידידותי לעין המשתמש ומרכז את כל נתוני התהליכים כמו הגשות מועמדות, משרות פתוחות או משרות שנסגרו ועוד. בנוסף, קל מאד להנפיק דו"חות סטאטוס מפורטים מהמערכת. 

כמה מילים אחרונות.. 

מערכת הגיוס- Hunter EDGE אמינה מבחינת יציבות, ידידותית, נעימה לעין המשתמש וקלה להבנה. 

נוסף לכך, המערכת והפיצ'רים שלה מעניקים לי חיסכון בזמנים, דיוק בנתונים, סדר ומעקב יחד עם ראייה רחבה של כל תהליכי הגיוס באמצעות מידע המונגש בדשבורד. 

Hunter EDGE היא מערכת גיוס עובדים יציבה, שממשיכה להשתדרג ומלווה בשירות מעולה! 

שילה רוז אדלר
מנהלת משאבי אנוש וגיוס
חברת-PitangoUX