שלי שלזינגר- BTG

גם חברת פיתוח התרופות, BTG בחרה בנילוסופט!

שלי, רכזת הגיוס של חברת BTG סיפרה לנו על מורכבות הגיוסים, האתגרים וההצלחות בגיוס עובדים בעזרת מערכת הגיוס המתקדמת בישראל:

"היי שמי שלי שלזינגר, בת 28, רכזת מגייסת חדשה בBTG ובעלת כ-5 שנות ניסיון בתחום הגיוס. בעזרת רותם – מנהלת מחלקת גיוס ורווחה אנו מנהלות פרויקטים לגיוס עובדים בחברת BTG!

תהליך הגיוס בחברה הוא תהליך חיוני שעוברת החברה וגם המועמד. לכן, תהליך זה מתקשר מאד לחוויה שאנו כחברה מספקים למועמד, להיכן המועמד פוגש אותנו ואיזה רושם הוא מקבל עלינו במהלך תהליך הגיוס, שבו החברה שהיא המעסיק הופכת למותג נחשק ע"י המועמדים, דבר הנקרא בשפת המגייסים "מיתוג מעסיק". איך זה נעשה? מאחורי כל תהליך גיוס מוצלח ישנן למעשה טכנולוגיות ואסטרטגיות גיוס מתקדמות שאנו נעזרים בהן."

טביעת האצבע של חברת BTG בשוק העבודה:

"חברת BTG היא חברה גלובלית, ביוטכנולוגית אשר נוסדה בישראל ב1980 והיא עוסקת בפיתוח, יצור ושיווק של מוצרי בריאות שמקורם בהנדסה גנטית ותהליכי ביוטכנולוגיה חדשניים. החברה מהווה מרכז מצוינות בביוטכנולוגיה ולעיתים, מגיעים אלינו חברות חוץ וסטרטאפים ללימודים על המכשור והטכנולוגיות המתקדמות.

החברה מעסיקה כיום כ- 400 עובדים ויחד עם זאת היא משפחתית מאד. כמו כן, אני מציינת בפן האישי שהחברה מאד משפחתית, תומכת ומלווה וזה לא מובן מאליו בחברות גדולות. האני מאמין שלנו הוא " People come first" ועבורנו זה לא רק מוטו, אלא זה מורגש, מיושם ומוטמע במשפחת BTG.
למשל , יש לנו פיתוח של הורמון פוריות לנשים ואנו בחברה מאד מקשרים זאת ל"אני מאמין שלנו", חופשת לידה לגבר ולאישה וגם העובדים מקבלים סדנאות ותכני העשרה ופיתוח."

העובדים שלנו נבחרים בפינצטה:

"על מנת לשמור על רוח החברה ועל הרמה המקצועית, הליך קבלת העובד לחברה הוא תהליך מדויק ואיכותי. אנו מתמודדים עם ביקורות בינלאומיות ברמה מאד גבוהה ורגולציות (תקנות וחוקים מדינים) ולכן, צריכים את העובדים הכישרוניים והטובים ביותר."

בחרנו במערכת הגיוס Hunter EDGE על מנת לקיים את מערך הגיוס של חברת BTG:

"המנהלים שלי, בעזרת צוות ה- IT שלנו בחנו כמה מערכות גיוס ובחרו במערכת הגיוס Hunter EDGE  של נילוסופט.
בתור התחלה, ראינו שמערכת הגיוס תורמת לנו בכמה צרכים חיוניים:

  • אפקטיביות ונוחות תהליך הגיוס. מערכת הגיוס נגישה ויזואלית ונעימה בעין, היא מאפשרת מסלול גיוס בעל אפשריות רבות הכולל את כל שלבי הגיוס וגישה של הגורמים הרלוונטיים בחברה לתהליך.
  • ניהול מאגרי נתונים. מערכת הגיוס Hunter EDGE מאובטחת בתקני אבטחה מחמירים ויחד עם זאת, מתממשקת למערכות ויודעת לשלוף נתונים ולשקף בזמן אמת מה קורה בתהליך הגיוס באמצעות דו"חות ופיצ'רים.
  • התמיכה הטכנית של נילוסופט. צוות התמיכה והפיתוח של נילוסופט הוא צוות מקצועי ומסור שמספק שירות מהיר ובזמן אפס."

החוויה האישית שלי מהמעבר למערכת גיוס חדשנית:

"עבורי, המעבר ממערכת גיוס שלא הייתה מספיק מתקדמת למערכת הגיוס החדשנית של נילוסופט עזר לי לגייס הרבה יותר בקלות ובמהירות.

מעבר לדו"חות הטובים שציינתי מקודם, אני מאד מרוצה מהמיני-סייט שהמערכת יוצרת, שהוא למעשה דף נחיתה עם מיתוג מעסיק שאני מפרסמת בכל מקור גיוס אינטרנטי ודרכו המועמדים מגישים מועמדות.

בנוסף המערכת מאפשרת לי אופציות עריכה רבות של רוב המרכיבים בתהליך הגיוס, כולל עריכה ויזואלית של המיילים של מכתבי השלילה והחיוב, חוות הדעת ועוד.. זה שאני יכולה בקלות לערוך ולהקים לעצמי שדות במערכת עושה את החיים קלים ועצמאיים יותר!

כל המידע שלנו במערכת גיוס, אני עובדת מולה יום יום!"

כמה תודות אחרונות:

"אני רוצה להודות למיטל הביצועיסטית (מנהלת מחלקת התמיכה בנילוסופט) ולמשה ממחלקת התמיכה על שירות מהיר, מקצועי ועל עבודה משותפת עם רותם – מנהלת מחלקת הגיוס בחברת BTG ואיש ה-IT  שלנו, אשר ליווה אותי בפרויקט הטמעת המערכת בחברת BTG. בזכות העבודה המקצועית והמשותפת, עמדנו בזמן וביעדי ההטמעה של מערכת הגיוס בחברה!

כלקוחה אני מרגישה בטוחה ושיש זמינות גבוהה במידה ואני צריכה עזרה מצוות התמיכה של נילוסופט. בנוסף, כל חודש אני מחכה לעדכונים ולשדרוגים של מערכת הגיוס מכיוון שהיא מתחדשת טכנולוגית כל הזמן!"

שלי שלזינגר
רכזת גיוס
BTG
אתר החברה:  https://www.btgil.com/