שלי 'מרכז הבנייה הישראלי'

גיוס עובדים מרכז הבניה

'מרכז הבנייה הישראלי' עובדים עם מערכת הגיוס Niloosoft Hunter EDGE!

"אני שלי שרון טננבאום, מנהלת מרכז להשמת בכירים, ב 'מרכז הבנייה הישראלי'. היום אנחנו מעניקים שירות לרוב החברות בעולם הבנייה והנדל"ן בעבור מציאת טאלנטים לתפקידי מפתח ומקבלי ההחלטות בחברות. התמחותנו היא בתפקידי מנכלים, סמנכ"לים ומהנדסים.

'מרכז הבנייה הישראלי' הוא הבית של ענף הנדל"ן והבנייה, המספק את מכלול השירותים והידע בתחום. מרכז הבנייה החל פעילותו בשנת 1969 בתור חברה ממשלתית. הוא התפתח במהלך שלושה עשורים והיום הוא בבעלותו הפרטית של ערן רולס.

מרכז הבנייה ממוקם באצטדיון נתניה, על פני 2,400 מ”ר של חדשנות וידע. לאורך השנה המרכז מקיים תערוכות וועידות מקצועיות בנושאי בנייה, עיצוב ודיור בעיקרם "עיר הנדל"ן באילת" – הכנס הגדול ביותר לנושאי הנדל"ן בישראל. בהם משתקפים מיטב אנשי המקצוע והמשפיעים בענף הנדל"ן והבנייה.

במקצועי, אני יועצת ארגונית, ומעל עשור מנטורית למנהלים ומתמחה באבחוני אישיות. אני מאמינה בתמיכה, ליווי וניהול באמצעות התפתחויות ותהליכים שונים באדם המשפיעים על החברה / ארגון וההיפך. הגעתי למרכז הבנייה הישראלי אחרי שהייתי בתפקיד מאתגר במיוחד בחברת 'מעוף' וניהלתי את מערך האיוש, פרוטוקולים של הבחירות השניות בישראל ממשכן הכנסת והדרכות בפריסה ארצית.

בואו נדבר על גיוסים ומשאבי אנוש! מתוקף תפקידי הנוכחי וכיועצת ארגונית, למדתי כי תפקידים בכירים בחברה הם פקטור עיקרי בתרבות הארגונית בה. בהתאם לזאת, כאשר יש צורך באיתור מועמד לתפקיד בכיר לחברה, מעבר לפן המקצועי אותו דורש התפקיד, חייב לתת את הדעת על התרבות הארגונית באותה חברה. זאת, על מנת שהמועמד הנבחר יוכל להיקלט בצורה הטובה ביותר. הפוטנציאל המקצועי שעבורו המועמד הגיע, יוכל לבוא לידי ביטוי באופן מהיר ונוח. כך המועמד מתאקלם בצורה הנכונה ביותר, כל זאת משום שחלק מהבחירה באותו מועמד מתייחסת לאישיות שלו.

בעקבות זאת, פיתחתי שיטה המסייעת לדייק בין המועמד לחברה : ראיון אבחוני- DNA  המועמד מול DNA החברה.
התאמה בין דרישות התפקיד הכוללות ניסיון מקצועי + פרסונאליות (אישיות המועמד) לצרכי החברה או הארגון. אני יכולה להעיד על עצמי שאני בעלת רגישות והבנה כלפי התרבות והדינמיקה הניהולית של חברות, אני יכולה לאבחן את אופי החברה ושאיפותיה.

כאן אנחנו נפגשים עם מערכת הגיוס Hunter EDGE שמספקת עבורי את המענה לצורך העיקרי והחשוב ביותר- איתור וסינון מועמדים! ברגע שאני מקבלת קורות חיים למערכת, אני מפעילה את 'צייד המועמדים' (כלי לאיתור וסינון מועמדים באמצעות חיפוש המבוסס על מילות מפתח) וכך אני מוצאת את המועמדים רלוונטיים ביותר לדרישות המשרה."

איך התנהלתם לפני מערכת הגיוס Hunter EDGE?

"טרם ההתקשרות עם נילוסופט לא ביצענו השמה כלל. מרכז השמת הבכירים ב'מרכז הבנייה הישראלי' הוא שירות חדש לגמרי!

חברות כוח אדם רבות גייסו הרבה לפנינו עבור חברות בכירות בענף הבנייה. למרות זאת, מרכז הבנייה הוביל בהמלצות רבות לעסקים על בכירים בתחום ובשלב מסויים הבנו שההמלצות שלנו טובות, מבוקשות מאד ואפשר להפוך אותן לשירותי השמה! מאחורי כל המלצה המגיעה מהבית החם- 'המרכז לבנייה הישראלי' עומד קשר מקצועי ואישי עם אנשי המומחים והבכירים בתחום.

נוסף על כך, בעת הקורונה שמנו לב כי חברות מפנות משאבים לצרכי ייעול ופיתוח פנים- ארגוני. כתוצאה מכך, צרכים השתנו ויחד איתם, תפקידים השתנו. צורת המחשבה והגישה בתחום השתנתה ונוכחנו לראות השקה של תחומים, צרכים ופלטפורמות חדשות שעבורם נוצרו תפקידים. זיהינו צורך שתקף גם בימים אלה: כל תפקידי הבכירים בענף מחויבים לעבור רה-אורגניזציה (ארגון מחדש) בשביל לתת מענה להתפתחות בתחום. איך זה נעשה? באופן שונה והרבה יותר מדוייק מהאופן בו התנהלו עד היום. כך, נולד 'המרכז להשמת בכירים' מבית 'המרכז לבנייה הישראלי' וכך, נולד הצורך במערכת גיוס מאד מדויקת וגמישה למציאת בכירים רבי התמחויות."

מדוע בחרתם בנילוסופט ובמערכת הגיוס Hunter EDGE?

"לא היה לי ספק כשבחרתי את Niloosoft! במהלך חיפושים וסקר שוק שביצעתי, נילוסופט התגלתה כמערכת המתאימה והמשתלמת ביותר מכל המובנים. בחרנו בתוכנת השמת עובדים 'Hunter EDGE' כי היא נראתה עבורי הכי ברורה, נקיה, פשוטה ומדויקת לצרכים שלנו.

התנסיתי במערכות גיוס אחרות, אבל הן היו פחות נוחות ממערכת הגיוס Hunter EDGE. כשאני אומרת נוח, אני מתכוונת להכול. עבודה גמישה המסודרת עם דאטא, עבודה עם כל הגורמים בהליך הגיוס, היענות של מערכת הגיוס לכל שלב בתהליך, אינטואיטיביות, אוטומטיות ועוד..

הצורך של דיוק נתונים מקצועיים ואפשרות להוספת שדות ותתי פרקים בכרטיסי המועמדים ומתחילת שלב איתור המועמדים היא מצוינת! זוהי גמישות בהתאמת מערכת הגיוס לארגון ואני יכולה להעיד שבמערכות גיוס אחרות, ההתאמה הקריטית הזו חסרה ולכן, לא היו נוחות.

אהבתי שלכל דבר שהעלתי תמיד היה מענה. אין כזה דבר "לא אפשרי או לא ניתן"בנילוסופט, היא מדהימה מבחינת שירות ותמיכה טכנית."

 איך עבר תהליך המכירה?

"תהליך המכירה התנהל מול ספיר- מנהלת מחלקת שיווק & מכירות והיא היתה מקצועית, נעימה וידידותית. הרגשתי שירות ואדיבות בו זמנית, נעימות ואכפתיות שבאמת שיקפו את היחסים של נילוסופט ללקוחות.

בתהליך המכירה ספיר הראתה לי את המערכת שמצאה חן בעייני מאד. כאמור, מאד גמישה, אינטואטיבית ומתאימה לצרכים שלנו."

איך עבר תהליך הטמעת המערכת?

"התחלנו בהסבה של קורות החיים שהיו לנו במאגרים. לאחר מכן, תהליך ההטמעה התנהל באמצעות פגישות אחד על אחד עם אביחי- מנהל תיק לקוח שלנו בצוות השירות של נילוסופט, דרך הזום. אביחי, העביר את ההדרכות על המערכת והתאמתי יחד איתו את מערכת הגיוס לצרכים שלי. השירות והמקצועיות של אביחי הקלו מאד על תהליך ההטמעה של המערכת.

לצורך איתור מדויק של מועמדים בהתאמה לדרישות הארגוניות של המעסיק (שיטת DNA המועמד מול DNA החברה) אביחי, פיתח עבורי בנוסף לפונקציית 'צייד המועמדים' במערכת, שדות סינון גמישים מותאמים אישית לצרכים שלנו. נוסף לכך, אני יכולה להפיק מהמערכת דוחות המאופיינים על ידי השדות האלה.

שדות הסינון הנוספים חשובים לי מכיוון שהליך התאמת המועמד הוא מדויק ולעיתים רבות דורש כמה סוגי התמחויות ונתונים ספציפיים. השדות מעניקים לנו את האפשרות לחדד את הדרישות השונות במשרות שאנו מגייסים אליהן.
הם מפלטרים (מסננים) את קורות החיים בהתאם למה שהזנו בשדות ואז מופיעים קורות חיים עם פירוטים חשובים. למשל, ניתן למצוא קורות חיים שמציינים בתוכם פרויקטים מורכבים ומיוחדים אותם ניהלו המועמדים, תפקידים ומקצועות, שנות ניסיון, התמחות עיקרית, תתי התמחויות ועוד פירוטים חשובים לתחום הבנייה והנדל"ן.

אני מאד מרוצה מהשירות,  בנילוסופט הכל אפשרי-  הצוות מעניקים מענה מקצועי בנוסף לעובדה שנילוסופט ממשיכים להתפתח וזה מאד חיוני לתחום הדינאמי של המשאב האנושי."

אילו כלים במערכת הגיוס הכי משרתים אתכם?

"סינון ראשוני באמצעות צייד מועמדים– כלי חיוני ורב שימושי להנטינג ולאיתור מועמדים אשר אני משתמשת בו על בסיס יומי. הוא ממקסם את הגיוס, מכיוון שכאשר מפעילים אותו על מאגר מועמדים (מאגר קורות חיים) הוא מסנן עבורי את המועמדים הרלוונטים ביותר לדרישות.

איך הצייד עובד? הוא עובד באמצעות מנגנון של בינה מלאכותית ומבצע חיפוש תוך שימוש במילון מורפולוגי סמנטי. למען הפשטת הדברים, אני יכולה לכתוב "תואר שני" או מילה שקשורה למקצוע כמו "מנהל חשבונות" והצייד ימצא את כל קורות החיים שהמילים והווריאציות השונות של המושגים האלה מופעיות בהם. הוא מאד גמיש בחיפוש שלו.

פרסום-נילוסופט מספקת כלים ומוצרים המעניקים מענה לכל שלב בהליך הגיוס. כאן מה שמשמש אותי הוא פרסום חינמי, אוטומטי וישיר מהמערכת לאול ג'ובס (All Jobs) , לטאלינק מי (Talink.me) ובקרוב יהיה גם לג'ובנט (Jobnet) כאשר ידוע שעל מנויים רגילים לאתרים כאלה משלמים כסף. אני כותבת את תוכן הפרסום ממערכת הגיוס Hunter EDGE ומפרסמת בלחיצת כפתור.

בנוסף, ישנו את המיני סייט, קישור שמערכת הגיוס מפיקה אוטומטית, לכל משרה שאני פותחת. הוא יכול להיות מפורסם בכל מקור גיוס, כאשר הפוסט מגיע למועמדים הם לוחצים על הקישור ונפתח דף מעוצב עם תיאור המשרה ואופציה להגשת מועמדות מהירה, זה מסב למועמדים חווית גיוס נעימה, אסתטית ונוחה.

כלי התקשורת עם גורמים שונים– אנשים רבים כמובן מגיעים אלי בזכות קשרים וחבר מביא חבר. אך, מבחינת שמירת קשר עם כל גורמי התהליך, המערכת יודעת לעשות זאת היטב. אני יכולה בקליק אחד לשלוח מספר קו"ח למנהלים והם יכולים להגיב לי. בנוסף, אני יכולה לשלוח ישירות ממערכת הגיוס למועמד אחד או לכמות מועמדים, מייל או הודעה דרך הWhatsApp או הודעת שלילה/ חיוב לגבי משרה בטמפלייט מעוצב וממותג.

תדירות השימוש במערכת היא יום יומית והגיוסים מוצלחים!"

עוד משהו שתרצו להגיד?

"אני חושבת שנילוסופט מחזיקה צוות שמאד אוהב את העבודה שלו. מקצוענים והשירות מורגש!

הצוות של נילוספוט יודעים איך לגעת בדברים האישיים בקשר לארגון על מנת, להתאים את אופן העבודה האישי של הארגון למערכת הגיוס- Hunter EDGE ולהיפך .

ממש חיים את הצורך של הענף, כל הכבוד."

שלי שרון טננבאום
יועצת לאסטרטגיה ניהולית

מנהלת מרכז להשמת בכירים
'מרכז הבנייה הישראלי'

לאתר החברה לחצו כאן