קרן ג'אן – קבוצת MORE

גם 'קבוצת MORE' הצטרפו למשפחת לקוחות נילוסופט!

קרן ג'אן המהממת, החליטה לשתף אתכם כיצד תהליכי גיוס העובדים של חברת הבינוי והנדל"ן 'קבוצת MORE' השתפרו דרך מערכת הגיוס המתקדמת- Hunter EDGE!

"היי ונעים מאד! שמי קרן ג'אן , מנהלת אגף משאבי אנוש ותפעול ב 'קבוצת MORE'

אספר מעט על המסע שלי בתחום משאבי האנוש:

צברתי כ- 20 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש ועבדתי בחברות שונות כמו קופת חולים 'מאוחדת', יפנאוטו יבואנית סובארו בישראל. בשנתיים האחרונות, אני מנהלת אגף משאבי אנוש ותפעול ב 'קבוצת MORE'.

לאורך השנים, בארגונים השונים שעבדתי בהם, התמקדתי בביסוס וקידום תשתיות משאבי אנוש בהתאמה לאופי הארגוני. בחנתי והטמעתי מערכות ומודלים מתקדמים לניהול משאבי אנוש. כגון מערכות שכר, ניהול משאבי אנוש ורווחה, ניהול תהליכי גיוס עובדים וכ'ו אשר עזרו לארגון לעבוד בצורה נכונה ואפקטיבית יותר.

מה הביא את 'קבוצת MORE' לרצות לנהל מודול גיוס טכנולוגי ואפקטיבי יותר?

'קבוצת MORE' היא קבוצה שמתמחה ביזמות וביצוע בעולמות הנדל"ן.

מבחינת ההון האנושי, כיום אנו מונים כ-130 עובדים בחברה שחלקם עובדים במטה וחלקם באתרי הבנייה.

כשהגעתי ל 'קבוצת MORE' לפני כשנתיים, היינו בעיצומה של צמיחה וגדילה של החברה. באותה תקופה, גייסנו רק דרך חברות השמה וראינו שהקצב של חברות ההשמה לא עמד בקצב הביקוש שלנו, המועמדים לא התאימו תמיד ל-DNA של החברה ולא הייתה לנו דרך למדוד את האפקטיביות של הגיוסים ולדעת איפה ניתן להשתפר.

נפתחו עוד ועוד משרות עד שהגענו ל80 משרות פתוחות ופעילות שמוקעים בהן משאבים וזמן רב על מנת לאייש אותן. בעקבות זאת, הגענו למסקנה שכדי להצליח להדביק את קצב הגיוסים ואת הדרישה לעובדים איכותיים המתאימים לצרכים של החברה, יש להיעזר במערכת גיוס חדשנית ומתקדמת.

למה בחרנו במערכת הגיוס- Hunter EDGE של נילוסופט?

לאחר ההחלטה שלנו להתקדם טכנולוגית בנושא הגיוס, התחלנו לבחון חברות המציעות תוכנת גיוס. חיפשתי מערכת שתדע לנהל ולרכז את הגיוס למשרות השונות ושתהפוך אותו למסודר, שקוף, מהיר ומדויק יותר עבורנו.  לאחר שבדקתי כמה תוכנות שונות, הכרתי לראשונה את נילוסופט דרך ספיר- מנהלת המכירות שהיתה שירותית מאד! דייקנו את הצרכים של הארגון וספיר הראתה לי כיצד מערכת הגיוס- Hunter EDGE של נילוסופט עונה על מלוא הצרכים והדרישות של החברה.

כיום אנו עובדים עם מערכת הגיוס – Hunter EDGE ומבחינתנו היא כלי הגיוס הכי נכון לחברה שלנו!

איך אנו מגייסים כיום דרך מערכת הגיוס Hunter EDGE?

המועמדים עוברים את כל שלבי הגיוס דרך המערכת עד לתחילת חוזה העסקה.

ראשית, אנו יוצרים משרה דרך מערכת הגיוס ובלחיצת כפתור, מפרסמים אותה יחד עם מיתוג המעסיק שלנו באתרי דרושים כמו All Jobs, דרושים, Job Master ועוד.. אנו גם פרסמים ברשתות חברתיות כמו Linkedin ובאתר חבר מביא חבר שלנו!

אנו גם מגייסים דרך ממשק ישיר וחינמי שנילוסופט מעניקה לחברות השמה, כך שחברת ההשמה מקבלת מאיתנו את פרטי המשרה החדשה וגישה למערכת הגיוס.

בנוסף, מחולל הדו"חות המתקדם שידרג לנו את הבקרה והמעקב על הגיוס! הדו"חות מספקים לנו תמונת מצב על כל משרה ועל כל מועמד לפי פרמטרים חשובים. כך, אנו מודעים לתפוקת הגיוס והיכן יש להשתפר או לשנות משהו. למשל, בעזרת מחולל הדו"חות, שמתי לב שהשכר שהצענו עבור משרה מסוימת היה נמוך מידי ולכן לא קיבלנו מספיק קו"ח. לאחר מכן, תיקנו את השכר והגיעו מועמדים רבים!

מה דעתי על השירות של נילוסופט?

הצוות של נילוסופט מאד שירותי ומסור. ראשית, נפגשתי עם ספיר (מנהלת המכירות בחברה) שכבר בפגישה הראשונה הראתה לי שמערכת הגיוס גמישה ולכן אני יכולה לקבל את כל מה שאני מבקשת ולאפיין את המערכת כך שתתאים לצרכי הארגון.
שנית, ליווה אותי לאורך תהליך ההטמעה של מערכת הגיוס, אביחי, שהיה מדהים! הוא הדריך, הסביר מעולה ותמיד ענה ועונה לפניותי גם היום.

בנוסף, מאד התחברתי למענה של אנשי התמיכה במייל ובעיקר בצ'אט שבמערכת. ממש לא מזמן היתה לי שאלה וקיבלתי מדריך כתוב ומובן דרך הצ'אט. המענה היה מהיר ואנושי -מאיש תמיכה ולא בוט.

רמת השירות של נילוסופט עולה על כל חברה אחרת!

לסיכום:

בעזרת מערכת הגיוס- Hunter EDGE אנו מנהלים גיוס במודול טכנולוגי ומתקדם, עוקבים אחר תהליכי הגיוס ומגייסים הרבה יותר מהר!"

קרן ג'אן
מנהלת אגף משאבי אנוש ותפעול

קבוצת MORE
לאתר החברה לחצו