עפרי כהן זיו- Be2see

גם Bee2see בחרו במערכת הגיוס המתקדמת- Hunter EDGE!

"היי, שמי עפרי ואני מנהלת משאבי אנוש וגיוס בחברת be2see 

ספרי קצת עלייך ועל be2see: 

be2see הנה חברת בוטיק המונה כ50 עובדים כיום ומתמחה ביישומי פתרונות טכנולוגיים ועסקיים מבוססי דאטה בעולמות הדיגיטל, השירות ,המכירות והשיווק רב ערוצי 

הפתרונות שאנו מציעים מסייעים לגורמים העסקיים ומקבלי ההחלטות בארגון לפעול על בסיס תובנות ולנהל תהליכים עסקיים יעילים ואוטומטיים בתחומי השיווק, השירות, המכירות והדיגיטל. 

איך גייסתם לפני מערכת הגיוס – Hunter EDGE? 

כשהתחלתי לעבוד בחברה, התחלתי לגייס עובדים לתוך החברה ולמיקור חוץ (עבור לקוחות שלנו), הגיוסים היו במגמת עלייה וביקשו ממני לבחון מערכות גיוס. 

עד שנבחרה מערכת גיוס ( Hunter EDGE של נילוסופט ) עבדתי על קובץ אקסל. כדי לתחזק את הגיוסים ברמה טובה, היה צריך להיות מעקב דקדקני וידני על כמה משרות במקביל. הרגשתי שזה לא היה מספיק מסודר ושאני מתחילה לאבד שליטה על המידע. 

למה בחרתם במערכת Hunter EDGE? 

בחנתי כמה חברות המציעות מערכות גיוס עד שפגשתי את ספיר, מנהלת המכירות בנילוסופט וגיליתי מערכת מאד אינטואיטיבית שנותנת מענה רחב לניהול תהליכי הגיוס 

בעזרת המערכת החדשנית של נילוסופט אני רואה בצורה ויזואלית משרה ומועמדים תחת אותה משרה זה עושה סדר. אני כבר לא צריכה להעתיק פרטים מקורות החיים לקבצים שאני עובדת עליהם כי כל פיסת מידע  נשמרת בכרטיס המועמד, במערכת. 

זה מאד נוח לראות את קורות החיים באותו עמוד כשאני מתעדת במקביל את השיחה שלי עם המועמד, החוות דעת וצופה במבחנים שלו.  

תהליכי העבודה שלי נהפכו למסודרים, מהירים וברורים יותר. מערכת הגיוס Hunter EDGE חוסכת בזמנים 

מעבר לכך, למערכת היו מספר פיצ'רים שאהבתי. אחד מהם הוא הממשק לWhatsAppאשר מנגיש לי את יצירת הקשר עם המועמדים ומעלה את אחוז המענה שלהם. 

אני עובדת עם המערכת מספר שבועות וכבר הצלחתי לגייס שלושה עובדים. 

הטמעת המערכת נעשתה בעזרת ניר, שליווה אותי בתהליך עד שהכרתי את המערכת לחלוטין. הוא ענה לי למיילים ולשיחות בהתאם לצורך ונתן אחלה שירות! כיום אם יש לי פנייה אני פונה למחלקת התמיכה ומקבלת מענה ממש ממש מהיר תוך מקסימום 5 דקות. 

איך היית מסכמת את החוויה שלך עד כה? 

אני רוצה לציין 3 דברים על החוויה שלי עם נילוסופט: 

1) מילה טובה על ספיר, מנהלת המכירות המהממת שעבדה איתי ובהחלט הבינה אותי ודאגה לתת לנו מענה מדויק, נוח ואיכותי. 

2) הפיצ'רים של מערכת הגיוס Hunter EDGE משדרגים את הגיוס! כמו החיבור ל- WhatsApp למשל. 

3) המערכת באמת נותנת מענה נכון ומדויק לניהול תהליכי גיוס. נוח שהכל במסך אחד ובלחיצת כפתור, אני יכולה לעשות שיחת טלפון עם מועמד, לצפות בקורות חיים וגם לתעד עליו והכל דרך המערכת! 

תודה!" 

עפרי כהן זיו
מנהלת גיוס ומשאבי אנוש
Bee2see

 

לאתר החברה לחצו> https://www.be2see.co.il/