ענת חנה עשת

גם ענת בחרה ב- Hunter EDGE

גם ענת חנה עשת הצטרפה למשפחה המורחבת של נילוסופט!

הקמתי את ננו גיוס, עסק בוטיקי להד האנטינג גיוס והשמה.

אני נותנת שירות לחברות  Medical Devices (מכשור רפואי), Bio Tech, חברות ננו- טכנולוגיות למגוון תפקידים מקצועיים ולתפקידי ניהול בכירים כולל C LEVEL.

התאמה היא עניין של עומק היכרות וראיית צרכים. אני משתדלת לקרוא את החברה ואת המועמדים גם דרך "הלב" ולהרגיש ולא רק להבין, אני חושבת שזה אחד הדברים שמקנים לי אפשרות להיות מדוייקת ולספק ללקוחותיי אנשים שלא רק באים לעבודה אלא תורמים לחברה ומקדמים אותה.  על כך יעידו הלקוחות שעובדים איתי כמעט מתחילת דרכי בתחום. חלקם אומרים שאני מכירה אותם יותר טוב מה הם צריכים ממה שהם חושבים שהם צריכים!

הדרך המקצועית האישית שלי הייתה מלאת תפניות, הרבה לימודים ובעיקר חיפוש אחר משמעות. למעשה, אחרי כמעט 3 עשורים של צבירת ניסיון כולל 7 שנים כמאמנת ומטפלת, הגעתי לתחום הגיוס והבנתי שכל החיפוש שלי היה על מנת לעזור לאנשים אחרים למצוא. סגרתי מעגל .

מה היתה הסיטוציה העסקית טרם התקשורת עם נילוסופט?

כעובדת עצמאית בתחום ההד הנטינג והגיוס התנהלתי בהתחלה עם דו"חות אקסל וזה לא רע.
אבל, כשצריך לעשות חיבורים בין מייל לבין החיפושים בלינקדאין ולבין קורות חיים המתקבלים ממקורות רבים ושונים, התחלתי להרגיש מאוד מפוצלת – מפוצלת מסכים.

כיצד הגעתם להחלטה שצריך למצוא פתרון שישפר את המצב הנוכחי?

מה שגרם לי לפנות למערכת הוא העניין הפרקטי של נוחות וסדר.
המערכת מאוד עוזרת לי כי אני יודעת שאני לא מפספסת מועמדים, שכולם מוזרמים למקום אחד שבו אני עושה מיון וסינון מתקדם.

אילו פתרונות נבחנו? מדוע בחרתם במערכת Hunter EDGE?

פגישת המכירה היתה נהדרת, ספיר מקסימה וכבר לאורך הפגישה אני הבנתי שרוב הדברים שאני צריכה מבחינת מענה נכון לגיוס שלי קיים בנילוסופט!

איך עבר תהליך הטמעת המערכת בחברה וכמה זמן לקח עד שהיתה לך שליטה מלאה על המערכת?

תהליך ההטמעה לא היה קצר או זריז, אך יחד עם זאת, כן היה מקיף ואישי.
למעשה התהליך לקח כחודשיים, שמתי לב שלי לוקח זמן לעבוד מול מערכות טכנולוגיות חדשות. עם זאת, לאחר ההטמעה אני זורמת איתן.
עדיין מדי פעם כשאני צריכה תזכורת לגבי פעולות מסויימות יש את מי לשאול ואני זוכה למענה מיידי. ראוי לציין כי הבנתי שהתוכנת גיוס עונה על הצרכים שלי כתוכנת גיוס זה בטוח!

מה השתנה והשתפר (חסכון במשאבים, ייעילות, עלויות)?

מהניסיון שלי בעבודה עם מערכת הגיוס נוכחתי לראות שקורות החיים לא הולכים לאיבוד, יש ניקוז של קורות החיים למערכת, זה יצר לי  מין "סל" שממנו אני עובדת בקלות.
הסינון המתקדם מצמצם וממקד עבורי את האופציות ואני יכולה למצוא מועמדים מתאימים. אהבתי שמכתבי השלילה/ החיוב למועמדים מוכנים אוטומטית ונשלחים בזמן שאני מגדירה שישלחו, עם תבנית שלי, הלוגו שלי, התוכן שרציתי שיהיה וכמובן שיש לי אופציה לעריכה ולכתיבה נוספת.
העובדה שאני יכולה להעלות את המשרות שאני עובדת עליהם ולשים אותן מול העניים שלי גורמת לי לעבוד בצורה טובה ואפקטיבית יותר תוך ניצול כמה שיותר נתונים! כי כל מה שנקלט במערכת – נשמר במערכת.
יתר על כן, הפרסום והממשק למועמדים מבוצעים בצורה מיידית.

אילו פיצ'רים אתם משתמשים באופן תדיר או מרוצים משהשימוש בהם? כיצד הם משפרים את תהליך הגיוס?

אני משתמשת המון בדפי הנחיתה למשרות!
רוב הזמן אני משתמשת בהם בפרסום המשרות שלי. למעשה בשונה מאיך שעבדתי קודם, דפי הנחיתה נוצרים אוטומטית במערכת במקום שאני אמצא דרך אחרת להכין אותם בעצמי, כשהם מעוצבים ומכילים את הנתונים של המשרה ואם אני רוצה לערוך אותם עוד אני עורכת! אין ספק שזה הרבה יותר נוח!

כמובן שאני לא מפסיקה להשתמש בצייד המועמדים, כל הגשות המועמדות מתרכזות במערכת ואני עובדת איתו עליהן כל הזמן!

אני חושבת שאכן יש חסכון בכסף כאשר אני משתמשת בפיצ'רים של הפרסום, הממשקים למועמדים, החיפוש בעזרת הצייד, בסופו של יום ההוצאות על כך לא יקרות ומשתלמות.

אני יכולה לסכם בכך שאגיד שחיפשתי ריכוז וחיפשתי אוטומציה ולחלק גדול מאוד ממה שחיפשתי קיים מענה במערכת Niloosoft Hunter EDGE!

נכתב בעקבות ראיון עם ענת חנה עשת
בעלים ומנהלת סוכנות בוטיק להד האנטינג, גיוס וייעוץ
NANO- גיוס