ויויאן שלום

A-one בחרו במערכת הגיוס המתקדמת שלנו!

A-one Legal Recruitment מתמחה בהשמה איכותית של יועצים משפטיים ועורכי דין מזה 15 שנה.

ויויאן שלום, עורכת דין בעברה המקצועי אשר עבדה עד שנת 2006 בחברת השמה משפטית אינטרנטית כראש מחלקת ההשמה של הארגון הבינה לאחר מספר שנים בתפקיד שאין תחליף ליחס האישי ולליווי האישי של מעסיקים ומועמדים  כדי ליצור גיוסים מוצלחים לשני הצדדים. A-one הוקמה מתוך רצון לתת מענה אישי יותר למעסיקים ומועמדים איכותיים בעלי פרופיל גבוה בעולם המשפטי ומאז 2006 החברה מלווה מעסיקים המעוניינים לגייס עורכי דין ויועצים משפטיים בלבל גבוה לצד ליווי של עורכי דין  ממשרדי עורכי דין מובילים ויועצים משפטיים מחברות מצליחות. בשבע השנים האחרונות החברה עוסקת גם בליווי עסקאות מיזוג ורכישה של משרדי עורכי דין.

סיטואציה עסקית טרם ההתקשרות עם נילוסופט:
לפני החיבור לנילוסופט עבדנו במשך שנים בעזרת פורטלי דרושים ופרסום ברשתות החברתיות. נעזרנו במערכת גיוס מתחרה איתה עבדנו משנת 2007.

כיצד הגעתם להחלטה שצריך למצוא פתרון שישפר את המצב הנוכחי?

 כשנה לפני החיבור לנילוסופט התחלנו להרגיש שחסרים לנו כמה פיצ'רים משמעותיים :

  • התחברות ישירה מהמערכת ללינקדאין
  • מערכת CRM חזקה שתתמוך במידע על המעסיקים וספקים (הצורך הזה הפך להיות דחוף יותר ככל שהפעילות בתחום המיזוגים והרכישות תפסה תאוצה).
  • צייד משוכלל של מועמדים (אז לא ידענו לקרוא לזה צייד אבל ידענו שאנחנו חייבים כלי משוכלל נפרד ממשרות לאיתור מועמדים)
  • ואולי הכי חשוב – חברה שתתן שירות ותמיכה אישית ותסכים לבקשות לפיתוח המערכת ולהתאימה לצרכים שלנו ( דבר שלא היה קיים במערכת הקודמת).

אילו פתרונות נבחנו? ומדוע בחרתם דווקא במערכת Hunter EDGE?

 בדקנו במשך שנה שלמה את כל המערכות המובילות בשוק או כאלה שקיבלנו עליהם המלצות לרבות חברות בחו"ל. כל מערכת נוסתה על ידנו באופן מעמיק מספר שבועות.

היה חשוב לנו שהמערכת שתבחר תענה על מספר פרמטרים:

  1. המערכת תתאים גם לחברות השמה קטנות או להד האנטרים ולא רק לארגוני ענק ומחלקות משאבי אנוש של חברות גדולות.
  2. החברה שמתפעלת את המערכת כל הזמן משפרת את המערכת ומתאימה את עצמה להתקדמות הטכנולוגית בתחום הגיוס
  3. מערכת גיוס שבנויה גם לגיוס בחו"ל
  4. רמת שירות גבוהה
  5. שיהיו בה את כל הפיצרים שהיו חסרים לנו.

אחרי שנה של בדיקות הבנו שמערכת הגיוס Hunter EDGE של חברת נילוסופט עונה על כל צרכנו ובקשותינו.

איך עבר תהליך הטמעת המערכת וההסבה, בארגון וכמה זמן לקח על שהייתה לכם שליטה מלאה על המערכת?

אני חייבת להודות שהתהליך לווה בחששות מאד גדולים מתקלות ובעיות ובעיקר מאבדן מידע של כל כך הרבה שנים. אביחי, מנהל תיק הלקוח שלנו שניהל את הפרוייקט ליווה אותנו בצורה מאד מקצועית ואישית. בתקופת האיפיון הצבנו רף יחסית גבוה של דרישות שכמעט כולן נענו ונעשתה התאמה אופטימלית של המערכת לצרכים שלנו. ההסבה עברה בצורה חלקה לגמרי להפתעתנו. אני זוכרת שהתחלנו לעבור ביום ראשון בתחילת יוני 2020 ותוך מספר שעות גילינו שהכל זורם מצוין והמערכת כל כך אינטואיטיבית ופשוטה לתפעול כך שלא היה צורך אפילו בהדרכה שלי ושל רכזות ההשמה. אני חושבת שהיינו קצת בהלם מזה שהכל עבר חלק!. תוך מספר ימים שכחנו שעבדנו 15 שנה עם מערכת גיוס אחרת.

מה השתנה והשתפר?

מבחינת זמן – המערכת עובדת בשבילי! היא מאד אינטואיטיבת וקלה לתפעול, הכל מאד מהיר ומדוייק מאד (אנחנו לא צריכים פתרונות טלאי למצבים), הרבה יותר קל לנו לאתר מועמדים לפי נתונים ספציפיים, התקשורת עם החברה מצוינת ויעילה. שירות מאד מהיר וכל בקשה שלנו נענית בבדיקה מעמיקה וטיפול מהיר. תחושה שיש פרטנר בצד השני שחשוב לו שנצליח עסקית.  אנחנו כל הזמן מבקשים עוד פיצרים  ואתם כל הזמן אומרים בשמחה. (התרגלנו לזה שתמיד מסבירים לנו למה אי אפשר לשפר או להוסיף דברים במערכת הקודמת). בפעם הראשונה יש לנו מערכת שמרכזת הכל במקום אחד – צייד מועמדים, משרות, CRM , רשתות חברתיות ופרסום ישיר מהמערכת לאתרי דרישם והאתר שלנו.

   מה הפיצ'רים שאתם יותר משתמשים בהם וכיצד הם משפרים את תהליך הגיוס?

צייד המועמדים הוא פיצר מדהים בפני עצמו. בנוסף, איתור מועמדים בעזרת לינקדאין דרך המערכת בתוספת פרסום ישיר של המשרות שלנו מהמערכת לאתר שלנו ולאתרי פרסום. וכמובן מערכת CRM  מאד משוכללת בצד המעסיק / ספק. ולא פחות חשוב וזה לא פיצ'ר – שירות מעולה מהשורה הראשונה.

נכתב על סמך ראיון עם ויויאן שלום
בעלים
A-One