איציק 'הרקלס גיוס והשמה'

גם 'הרקלס גיוס ושמה' בחרו במערכת Hunter EDGE המתקדמת!

"אני ענת בנימין, מנהלת צוות הגיוס בחברת 'הרקלס גיוס והשמה'. 'הרקלס' הינה חברת השמה מקצועית ואיכותית אשר מתמחה בהשמה במגוון תחומים: הייטק, מוקדי מכירות ושירות לקוחות, סוכנויות פרסום, משרדי תיווך, נדלן ועוד מגוון פרויקטים רבים. מגייסים דרך שיטות מתקדמות של גיוס עובדים הכוללות הד האנטיג וסורסינג על מנת ליצור חיבור מושלם בין מחפש עבודה למעסיק. כך, העובדים איכותיים, מתאימים לדרישות המעסיק ומתמסרים לאורך זמן.

בעשור האחרון התעסקתי בעיקר בתחום הגיוס ומשאבי אנוש. ואם נרחיב על הרקע שלי עוד קצת, אני בוגרת תואר ראשון בהכנה לתרפיה לאמנות ובעלת הכשרה מקצועית בניהול ופיתוח המשאב האנושי. ב14 שנים האחרונות יצא לי לנהל תחומי שירות, פרויקטים, צוותים רבים וכמובן גיוס עובדים."

איך הליך הגיוס התנהל לפני העבודה עם מערכת הגיוס Hunter EDGE?

"גייסנו באמצעות מיילים, אקסל ותיקיות שפתחנו למשרות או לתהליכים שונים על המחשב. עבודה מסורבלת יחסית אשר מפוזרת באזורים שונים.

חיפשנו מערכת גיוס כוח אדם שמתאימה לחברות השמה אשר תייעל ותקל עלינו את העבודה שבתהליכי גיוס. הסיבה היא, שככל שהעבודה בעלת ממשקים אוטומטיים, מסודרת וקלה יותר-  סיכויי ההצלחה גדלים.

הכוונה בלהגדיל את הסיכויים היא להגיע למועמדים הרבה יותר רלוונטים. איך אפשר לעשות את זה? בעזרת 'צייד מועמדים' כלי אשר מוצא מועמדים שעונים לדרישות המעסיק באמצעות חיפוש מילות מפתח בקורות חיים והצגת התוצאות הרלוונטיות באופן נגיש וגם ניתן לבצע דרכו חיפוש בוליאני ברשתות חברתיות ובאינטרנט במקום לעשות דרך גוגל. בנוסף, ניתן להגיע להרבה יותק מועמדים מהר, באמצעות כלי שמנהל קשרי מועמדים וקשרים עם גורמים שונים בתהליך הגיוס."

מדוע בחרתם במערכת הגיוס Niloosoft Hunter EDGE?

"שמנו לב שאנחנו מנהלים יותר ויותר גיוסים, אנחנו גדלים וחיפשנו מערכת גיוס שתוכל להכיל ולנהל בדיוק את מה שאנחנו מתעסקים בו- מערכת שתגדל איתנו.

ברגע שראינו שאנו מתחילים לגדול גם מבחינת לקוחות- מעסיקים וגם מבחינת מאגר קורות חיים שאנו משיגים, הבנו שאי אפשר להמשיך עם העבודה דרך קבצי אקסל, תיקיות ומיילים מתקופת אנו באנו. מכיוון שזה לא מסודר ומאורגן, היינו צריכים לנבור בכל הקבצים ולעשות סינונים שלא הצלחנו לבצע כמו שצריך. האקסל הוא לא מערכת גיוס, צריך לתחזק אותו, להזין בו את הדאטא (נתונים), להוסיף קטגוריות ולדעת איך לסנן נכון ולעיתים, אפשר לפספס בקלות מועמדים טובים.

התחלנו לחפש מערכת גיוס ובחנו עוד מערכות שונות, מערכת הגיוס Hunter EDGE ענתה על כל הדרישות. היא באמת נראתה מאד אינטואיטיבית וידידותית, בעלת ממשקים ישירים ונוחים. אנו יכולים ליצור קשר בלחיצת כפתור עם מועמדים בדרכים מגוונות, כגון, בוואטסאפ ובמייל. בנוסף, מבחינתנו, ברור שה'צייד' הוא פלוס מאד גדול, משום שהוא יכול לבצע האנטינג בלינקדאין וברשתות אינטרנט.

הליך המכירה נעשה עם ספיר- מנהלת שיווק & מכירות, שם באמת ראינו כמה שהמערכת טכנולגית, בעלת ממשק ישיר וידידותי ובנויה לתת מענה לתחום גיוס כוח אדם. ראיתי גם באתר של נילוסופט, שירותים נוספים שניתנים לחברות וארגונים אחרים וזה מאד מצא חן בעיני. יש לי חברה שעובדת בSVT.jobs וראיתי את הממשק שנילוסופט בנתה והטמיעה עבורם וזה מאד הרשים אותי. אני באמת חושבת שהיד מאד רחבה וכך, אפשר להגיע רחוק.

בהליכי התחקור – כשאת בודקת באיזו מערכת לבחור, אי אפשר להסתכל בראייה צרה, חייב להסתכל בראייה רחבה. רגע להבין, אוקיי, זה מה שאני מקבלת עכשיו ואני שואלת את עצמי- כמה רחב המענה שלה לענף הגיוס וההשמה?
אם אני חוקרת ורואה שהחברה שאני רוכשת ממנה את מערכת הגיוס מפתחת ממשקים וכלים נוספים בשביל לתת מענה לצרכים של ארגונים בסדרי גודל שונים מהחברה שלי- כל ארגון עם הצורך שלו. זה מטיב ומעצים את החברה כי היא לא עוצרת, אלא ממשיכה לפתח ולייעל את תחום הגיוס ולא מפחדת לתת מענה או לחיות את הצורך של הענף.
חשוב להסתכל בטווח הארוך, מה יקרה עוד שנה או כמה שנים. האם נוכל להמשיך עם מערכת הגיוס או נצטרך להחליף אותה כי היא תתיישן?
אם נצטרך להחליף אז בשביל מה עכשיו להשקיע?! עם נילוסופט אפשר לרוץ בטווח הארוך."

איך עבר תהליך הטמעת המערכת ב'הרקלס'?

"עבדתי מול רותם- מנהלת תיקי לקוחות, קיבלתי ממנה הדרכות ושירות אישי. מה שאהבתי אצלה זה תודעת שירות גבוה. זה לא מובן מאליו, היא היתה מאד מסודרת ואחראית. בכל פעם שעשינו הדרכה, גם כשהראיתי לה דברים שאני יודעת היא אמרה לי "יופי אני רואה שאת יודעת, בואי תראי עוד" היא תמיד העשירה בערך מוסף. היא לא הסתפקה בזה שאני אומרת שאני יודעת, היא תמיד הראתה לי עוד דרך לגשת, לייעל ולהקל על העבודה שלי. מאד אהבתי זאת, כי לעיתים כאשר עובדים עם נותני שירות, הם לא באמת מתעמקים, את מרגישה שאומרים לך "אם את יודעת, את יודעת אז סגרנו את העניין" מבלי להעשיר ולתת עוד דרכים חיוניות שאפשר לעבוד איתן. רותם נותנת את האקסטרה ומגיע לה שאפו ענקי.

כרגע אני יכולה להגיד לך שאני יודעת להתנהל מעולה מול מערכת הגיוס Hunter EDGE ושיש לי את התמיכה והגב מנילוסופט אם אצטרך, תמיד."

האם אתם מרוצים מהמערכת? האם היא שווה את הכסף?

'Value for money' ברמה מאד גבוהה מבחינתי מכמה סיבות:

החסכון בעבודה ובזמן בהחלט בולט- למשל, אני יכולה באופן ישיר מהמערכת לשלוח הודעת וואטסאפ למועמד ולעשות עוד פעולות דומות באופן ישיר ואוטומטי.
מערכת הגיוס מאד מגוונת וגמישה בהגדרות שלה ונותנת מענה לכל הצרכים שלנו בהליכי הגיוס- אני יכולה לבחור לשלוח את קורות החיים באופן שלא חושף את פרטי המועמד. כאשר המעסיק מעוניין במועמד אני חושפת עבורו את פרטי ההתקשרות של המועמד, זה נעשה אוטומטית מהמערכת ואני יכולה בצורה ישירה ומהירה לשלוח למועמד הודעה במייל או בווטסאפ ולהתקשר. כמובן! כמובן! שכל התקדמות כזו על תהליך הגיוס מתעדכנת על כרטיס המועמד בהיסטוריה שלו וכך, יש לי מעקב תמידי אחר כל מועמד וכל משרה.

כלי שמשמש אותנו מאד הוא 'צייד המועמדים' אשר מבצע סינון אולטימטיבי, שכל מגייס והד האנטר צריך. אני יכולה לאתר מועמדים רלוונטיים בצורה מהירה ולהגדיל את סיכויי ההצלחה. עוד תענוג נוסף זה 'מכולל הדוחות' – מערכת הגיוס מאפשרת לי להפיק דו"ח לפי פרמטרים שאני מגדירה, אני מוציאה דו"ח בלחיצת כפתור. למשל, ניתן להוצא דו"ח על פי סטטוס (שלב בהליך הגיוס),  כך אני יכולה לראות בדיוק איפה כל דבר עומד.

מה שאני באה להגיד הוא שכל פעולות הגיוס נעשות מתוך מערכת גיוס אחת אשר בעלת ממשקים להכול- מה שחוסך לפחות 50% מזמן העבודה. כאשר יש לך מערכת ברמה גבוהה, זה מעניק ביטחון לקחת עוד פרויקטים ולהתרחב. אני לא מרגישה שחסר משהו שימנע מאיתנו להתקדם."

ענת בנימין- מנהלת צוות גיוס
איציק בינימין-
מנ"כל
'הרקלס'
לאתר החברה לחצו > הרקלס גיוס והשמה