ג'ני סלומון – Power Marketing

גם חברת Power Marketing הצטרפו למשפחת לקוחות נילוסופט!

"היי שמי ג'ני ואני מתמקדת באיתור מועמדים עבור בעלי עסקים בחברת Power Marketing. אנו בחרנו לייעל את הגיוס שלנו בעזרת מערכת הגיוס המתקדמת- Hunter EDGE של נילוסופט!

אספר לכם עלינו:

חברת Power Marketing היא חברת בוטיק המעניקה מספר שירותים ללקוחותיה עם התמקדות באיתור וגיוס עובדים (השמה) וכן שירותי שיווק דיגיטלי.

השירותים שלנו מוענקים ללקוחותינו באמצעות תמיכה והדרכה אישית מצוות מככב של מומחים בתחומם ובעלי וותק בחברה. כך, אנו מעניקים ללקוחותינו את היכולת לעבוד נכון ומהר ולהשיג את תוצאות טובות ויציבות ביותר בזמן קצר!

איפה נושא גיוס כוח אדם פוגש אותנו?

בעקבות ההון האנושי והידע אשר צברנו בחברה, אנו יודעים כיצד לעזור לבעלי עסקים ולמנהלי כוח אדם לאתר ולגייס עובדים מוכשרים, המתאימים לדרישות ולאופי הארגוני.

אני מפרסמת מודעות דרושים באתרים ובמדיה החברתית, ממיינת ומסננת קורות חיים. לאחר מכן קורות החיים נשלחים לרכזי ההשמה לבדיקת התאמה ומבחני אישיות.

למה בחרנו במערכת הגיוס של נילוסופט?

במשך שנים, גייסו ללא מערכת גיוס וצברנו הון עצום של קורות חיים ונתונים על מועמדים שלא יכולנו לנצל אותו במלואו.
בעקבות הכנסת מערכת הגיוס – HUNTER EDGE אנחנו מנצלים את המאגר העצום של קורות החיים שיש ברשותינו ומאתרים מועמדים מתאימים למשרות הרבה יותר מהר.

מערכת הגיוס HUNTER EDGE שומרת את קורות החיים במאגר באופן שניתן לחפש עליו ולמצוא במהירות את המועמדים המוכשרים, המתאימים לדרישות המשרות של בעלי העסקים ומנהלי משאבי האנוש שאנו מגייסים להם.

אנו רוצה להודות למשה זרגרזדה ( מנהל הטמעה וקשרי לקוחות בנילוסופט) המקצועי והסבלני שהדריך אותי במערכת הגיוס חדשה – HUNTER EDGE , ענה על כל השאלות ובדק באופן יזום אם אני מסתדרת ואם יש לי עוד שאלות או בקשות!

אני שמחה להגיד שבאמצעות מערכת הגיוס – HUNTER EDGE אנו מגשימים את יעדינו ומגייסים מהר יותר עובדים מוכשרים ומתאימים ללקוחותינו!"

ג'ני סלומון
מנהלת גיוס והשמה

דודו בורשטיין
מייסד ומנכ"ל 

Power Marketing
לחצו כאן להתרשמות מאתר החברה