אורית יניב- שחר שירותי אומנה

גם שחר שירותי אומנה בחרו במערכת הגיוס המתקדמת - Hunter EDGE!

"היי, שמי אורית יניב, מנהלת גיוס ומשאבי אנוש בארגון 'שחר שירותי אומנה' ? 

קצת עלי ועל החברה: 

התחלתי לעבוד בחברה בחודש מרץ האחרון ואני בעלת נסיון של 10 שנים בתחום הגיוס והרווחה.  

ארגון 'שחר' הינו ארגון ארצי, אשר קיים כבר 21 שנה ומספק שרותי רווחה, טיפול ושיקום בתחומי המשפחה והחברה. הארגון משמש כזרוע ביצועית של משרדי הממשלה, בטיפול באוכלוסיות רווחה בפריסה ארצית. 

אנו מאתרים משפחות אומנה המספקות סביבה בטוחה, מוגנת וקבועה לילדים ובני נוער אשר הוצאו ממשפחתם הביולוגית. ובנוסף, אנו מכשירים את אותן משפחות, מלווים ומעניקים להן תמיכה וכלים לגידול הילדים. 

אנו מגייסים בעיקר עובדים סוציאלים, מכיוון שבטווח הארוך אנו מצוותים למשפחת האומנה עובד או עובדת סוציאלית אשר בונים לילד תוכנית טיפולים המתאימה לצרכיו כמו טיפולים פסיכולוגים, הוראתיים ועוד. העובד הסוציאלי גם מגיע לביקורי בית ומעניק להורים תמיכה.     

מהם האתגרים שלי בגיוס עובדים ואיך מערכת לייעול תהליכי הגיוס כמו של נילוסופט עוזרת בכך?

האתגרים בתפקיד שלי רבים, אני גם אחראית על הגיוס לארגון וגם אחראית על רווחה ומשאבי אנוש. לכן, הייתי צריכה מערכת שתקל עליי, תאכסן את כל קורות החיים ותנהל מעקב על המועמדים והסטאטוס שלהם. 

אני מגייסת בעיקר עובדים סוציאלים, שזה פלח מעולם העבודה שמאד קשה לאתר ולגייס ממנו. יתרה מזאת, אני מגייסת עובדי ניהול ואדמיניסטרציה. אני משיגה מועמדים בעזרת פרסום בפייסבוק, באתרים מיוחדים המיועדים לעובדים סוציאלים, בווטסאפ ודרך 'חבר מביא חבר'. 

 21 שנה 'שחר שירותי אומנה' גייסו עובדים ללא מערכת גיוס חכמה. לכן, לא נצבר מאגר קורות חיים של מועמדים לניצול מיידי ועתידי.  

כשהגעתי לחברה בחודש מרץ 2023, ראיתי שאני משקיעה מאמצים רבים בניהול הגיוס. כגון מאמצים לפרסום ומציאת מועמדים, שמירה על נתוני הגיוס, ובעיקר סינון ואיתור מועמדים רלוונטים לדרישות המשרה.. מה שמערכת גיוס מתקדמת כמו Hunter EDGE תעשה בקלות! 

למה בחרתי במערכת הגיוס של נילוסופט? 

הכרתי את מערכת הגיוס- Hunter EDGE מעבודה קודמת שלי, עבדתי עם המערכת 10 שנים!! 

הייתי מאד מרוצה ממערכת הגיוס והכרתי אותה טוב. כשהגעתי ל'שחר' היה מחסור רציני של כוח אדם…רציתי מערכת מתקדמת, נוחה, ייעילה ומהירה שתעשה את העבודה! 

מבחינתי יש למערכת- Hunter EDGE כמה נקודות בונוס!  

בעזרת מאגר קורות חיים ושמירת הסטוריית המועמד' אני לא מאבדת מועמדים ואני בשליטה טובה יותר בתהליכים מול כל מועמד.  

בנוסף, אם אני רוצה לדעת איזה מקור גיוס הוא הכי אפקטיבי, יש אפשרות לראות זאת באופן ברור. אני רואה כמה מועמדים נמצאים בתהליכים, איפה הם לאורך משפך הגיוס (באיזה שלב הם), כמה נפלו מהתהליך ולמה. למעשה, אני יכולה בקלות לעשות אנליזה ולנתח את תהליכי הגיוס שלי על מנת לייעל אותם! 

יתרה מזאת, יש במערכת אופצייה לנתב מועמדים ולשמור אותם לצורך עתידי. לדוגמא, כשגייסתי למשרה מסויימת במרכז, הגיעו אלי מועמידים הגרים בירושליים, סימנתי את אותם מועמדים למשרה עתידית שתיפתח בירושליים.  ובאמת, לאחר זמן מה, נפתחה לי משרה בירושליים וגייסתי עובדים דרך המאגר הזה 

מערכת הגיוס- Hunter EDGE מתעדת את כל היסטוריית הגיוס, מדייקת ומקלה על ניהול תהליכי גיוס עובדים המתאימים לארגון כמו שלנו. 

תאמינו לי, מערכת גיוס זה הרבה יותר פשוט מכלים כמו אקסלים, Word ותקיות!! 

על השירות שקיבלנו מ- Niloosoft: 

השירות שקיבלתי היה יעיל, מהיר ומקצועי, גם מאיש המכירות וגם מאנשי השירות והתמיכה! 

אין ספק שבעזרת המעטפת שמערכת הגיוס- Hunter EDGE מעניקה, תהליכי הגיוס שלנו הזדרזו והעבודה התדייקה והתייעלה!"

אורית יניב 
מנהלת גיוס ומשאבי אנוש 
'שחר שירותי אומנה'