שדרוג מערכת גיוס כוח אדם של נילוסופט- פברואר 2024

אנו ממשיכים בכל חודש להוציא עדכוני גרסא חדשים באמצעות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות! החודש הוצאנו פיצ'רים חדשים שיתרמו לייעל את תהליכי הגיוס אצל הלקוחות שלנו, ולקצר זמני עבודה במערכת הגיוס המובילה Hunter EDGE. בניהם שדרוג השימוש בטמפלייטים WhatsApp, הוספת טוליטיפים במערכת לשימוש נוח ועוד! במאמר זה נחשוף בפנייך מהם החידושים האחרונים שנוספו במערכת הגיוס Hunter EDGE כחלק מעדכון גרסא פברואר 2024.


1. שדרוג מנגנון טמפלייטים WhatsApp

כבר התחלת להשתמש בפיצ'ר החדש של שליחת טמפלייטים למועמדים באמצעות קו תקשורת חדש- WhatsApp? כעת כחלק מעדכון הגרסא שלנו, שידגרנו את המנגנון והוספנו אפשרות ליוזר ADMIN במערכת הגיוס Hunter EDGE אפשרות ל-עדכון ועריכת טמפלייטים! מהיום במידה ותרצו לבצע שינוי באחד מהטמפליטים שיצרתם, לא תצטרכו להוסיף טמפלייט חדש – אלא תוכלו לערוך ולשפר אותו בקלות באמצעות כפתור עריכת העיפרון ושמירה של הטמפלייט לאחר שסיימתם את העדכון! ראו תצוגה של עריכה לדוגמא:


2. הוספנו רמזים זזים [טוליטיפים] כחלק מתיבת קורות החיים במערכת-

על מנת להקל על משתמשי המערכת הוספנו בסרגל הכלים כחלק מתיבת קורות החיים רמזים צצים ! מדובר בעצם גרפי המופיע כתיבה קטנה ובה מידע אודות העצם שמעליו מרחף הסמן על מנת לייצר ממשק משתמש גרפי ונוח לשימוש. ה-טוליטיפים שהוספנו הם : מחק, סמן כנקרא, סינון, רענן תצוגה, מיון. ראה דוגמא:


3. שינוי מדיניות הרשאות כחלק מפיצ'ר Mini Site

מכיר את הפיצ'ר המתקדם במערכת הגיוס שלנו – Mini Site? לינקים לדפי נחיתה עבור כל משרה במערכת בלחיצת כפתור! חודש שעבר פרסמנו על עדכון גרסא חדש של הפיצ'ר באמצעותו ניתן להתאים את הצבע של דפי הנחיתה למיתוג המעסיק של ארגונכם + הוספת מנגנון שאלות סינון מותאם לכל משרה. כחלק מהעדכון הקודם – הוספנו את היכולות המיוחדות לגרסת ENT בלבד! החלטנו לאפשר משתמשי גרסת PRO לרכוש את השדרוג גם עבור המערכת שלהם, כך שמעתה יוכלו גם כן להשתמש במנגנון שאלות סינון ובעיצוב מותאם.


4. שיפרנו את מנגנון הדו"חות –

אחד הפיצ'רים הייחודיים של חברת נילוסופט הוא "מחולל שדות" באמצעותו כל לקוח יכול להוסיף לעצמו במערכת, שדות בהתאמה אישית ללא תלות בצוות הפיתוח! כחלק מעדכון הגרסא שיפרנו את מחולל הדו"חות שלנו שיותאם לשדות המיוחדים לכל לקוח, ויאפשר יצירת דו"חות המכילים את השדות המיוחדים.
אנו מחכים בקוצר רוח לשמוע את חוות דעתכם על הפיצ'רים ששיפרנו והוספנו!
ממשיכים להשתדרג בשבילך.
צוות נילוסופט.