שדרוגים ועדכוני גרסא של מערכת הגיוס – ינואר 2024

שנת 2024 נפתחת עם טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בעולם הגיוס בבית נילוסופט! גם החודש פיתחנו והוצאנו פיצ'רים וכליי גיוס חדשנים שיעניקו למשפחת לקוחותינו את הכלים הטובים ביותר לעבודה יעילה ומתקדמת במערכת הגיוס Hunter EDGE. בניהם דשבורדים ויזואליים מתקדמים, מנגנון שאלות סינון בדפי הנחיתה, שיפור של מחולל הדו"חות ועוד! במאמר זה נחשוף בפנייך מהם החידושים האחרונים שנוספו במערכת הגיוס Hunter EDGE כחלק מעדכון גרסא ינואר 2024.


1. הטמעת דשבורד בכרטיס משרה

הוספנו בכרטיס משרה דשבורד ראשון למדידה של שלבי גיוס המועמדים בתהליך לכל כרטיס משרה! מעכשיו, תוכלו לראות באופן ויזואלי את מצב תהליך הגיוס במשרה, כמות המועמדים לכל שלב ומידע נוסף שקשור לגיוס המשרה. הדשבורד יעניק לצוות הגיוס תמונת מצב עדכנית על גיוס המשרה בכל רגע נתון וכך ניתן למדוד את תהליכי הגיוס בקלות ויעילות. ספוילר- יש עוד הרבה דשבורדים בדרך!


2. ניהול הרשאות ניהול משרה

הוספנו יכולת חדשה ליוזר מנהל מגייס בגרסאות המתקדמות, לפתוח משרה במערכת וכן למנהליי המערכת ניתנה אפשרות לשלוט בהרשאות של המנהלים המגייסים בהקשר זה- האם המנהלים המגייסים יוכלו לנהל את המשרה בכוחות או עצמם או לא.


3. ניהול צפייה במועמדים לפי הרשאות

הוספנו אפשרות הרשאה מיוחדת המאפשרת ליוזר ADMIN בגרסא ENT – הרשאה להגדיר לקבוצה מסוימת של משתמשים לצפות רק במשרות ובמועמדים ספציפיים המשויכים להם בלבד [במידה והמשתמשים הללו מוגדרים כאנשי קשר במשרות] במערכת.


4. יצאנו עם MINI SITE חדש לחלוטין! 

בעקבות דרישות שעלו מלקוחותינו, החלטנו לשדרג משמעותית את הפיצ'ר MINI SITE- – בכל הגרסאות של המערכת: שיפרנו משמעותית את היכולת לשתף את המשרה בערוצים נוספים ושידרגנו את סרגל השיתוף משרה לרשתות חברתיות נוספות. – בכל הגרסאות של המערכת: הוספנו פיצ'ר כחלק מפרסום המשרה, הוספה של באנר [תמונה] בפוסט ברשתות חברתיות. – בגרסא ENT – ניתן להתאים את הצבע של עיצוב דף הנחיתה לפי שביעות רצונכם, כך שידבר את השפה המיתוגית של ארגנוכם. – בגרסא ENT- מהיום יהיה ניתן להוסיף מנגנון שאלות סינון וכך ניתן להגדיר לכל משרה שאלות סינון מותאמות ולחסוך זמן יקר!


5. הפיכת שדה "נייד" כשדה חובה בהקמת משתמש חדש ובעריכת משתמש קיים 

כחלק מהתאמה לצרכיי אבטחת המידע החדשים, כל משתמש נדרש שיהיה לו גם מספר נייד וגם כתובת מייל, ועל כן הוספנו את השדה מספר "נייד" כשדה חובה עבור משתמשים במערכת.


6. שיפרנו את מחולל הדו"חות 

הוספנו שדה "אחראי מועמד" בדו"חות שלנו. כך יהיה ניתן להוציא דו"חות על פי המשתמש האחראי על כל תהליך גיוס מול המועמדים שלו.


7. שיפרנו את מנגנון סגירת המשרה

כחלק משיפור מנגנון סגירת המשרה, סיבות השהייה/סגירת המשרה יישמרו כפעילות תחת אותה המשרה. מהיום, תיווצר פעילות אוטומטית בכרטיס משרה בעת השהיית משרה\ סגירת משרה. כך צוות הגיוס יוכל לעקוב על כך באופן מסודר בכל כרטיס משרה. תוספת זו תאפשר להפיק דו"חות מדויקים וטובים יותר בכל הקשור למעקב על פעילות משרה וזמן פעילות המשרה, סיבות הסגירה\ השהיית המשרה. אנו מחכים בקוצר רוח לשמוע את חוות דעתכם על הפיצ'רים ששיפרנו והוספנו! ממשיכים להשתדרג בשבילך. צוות נילוסופט.