שדרוגים ועדכוני גרסא של מערכת הגיוס Hunter EDGE – יולי 2024

כמו בכל חודש המערכת שלנו עברה שדרוגים ועדכונים שכוללים שיפורים טכנולוגיים פורצי דרך ופיצ'רים מתקדמים שנועדו לשדרג את חוויית המשתמש ולייעל את תהליכי העבודה שלכם. בעדכון החודשי הפעם, השקענו בפיתוחים משמעותיים כמו תקשורת הישירה דרך וואטסאפ עם עובדים, תמיכה ביחידת אב בדוחות, וניהול חכם של קבצי מדיה.

 המשיכו לקרוא כדי להכיר את כל החידושים שישדרגו את תהליך הגיוס שלכם ויהפכו אותו לחכם יותר, מהיר יותר ויעיל יותר.

1. תקשורת ישירה עם עובדים דרך וואטסאפ מתוך המערכת

כפי שאתם יודעים, עד עכשיו הייתה לכם היכולת לדבר רק עם מועמדים דרך פיצ׳ר הוואצאפ במערכת. כעת עם השדרוג החדש, אתם יכולים לשוחח גם עם העובדים שלכם ישירות דרך וואטסאפ מתוך המערכת, מבלי לעבור בין אפליקציות. מה שיהפוך את התקשורת הפנים ארגונית לנוחה ומהירה יותר.

2. ניהול הרשאות משתמשים לאייקון הוואטסאפ

הוספנו את היכולת לנהל ברמת הרשאה את הגישה לאייקון הוואטסאפ מתוך המערכת, כעת תוכלו להחליט למי יהיה או לא יהיה גישה לאייקון בהתאם לצרכי הגיוס ואבטחת המידע שלכם

*במידה ואתם מעוניינים לנהל את הרשאות הגישה לאייקון הוואטסאפ יש לפנות לצוות התמיכה במייל: [email protected] או באמצעות הצ׳אט במערכת.

3. התראה על ניצול מלא של חבילת הבוט

אם עד עכשיו הייתם משתמשים בפיצ׳ר הבוט ללא עדכון לגבי יתרת חבילה לניצול, כעת תוכלו לקבל התראות אוטומטיות כאשר חבילת הודעות הוואטסאפ בוט שלכם מגיעה לניצול מלא, כך ותוכלו לתכנן את השימוש בחבילות ההודעות בצורה מדויקת ומבוקרת יותר.

ואם אתם עדיין לא מכירים את פיצ׳ר הבוט האוטומטי לגיוס ב whatsapp שיכול לחסוך לכם זמן בשאלות סינון למועמדים, קראו על הפרטים המלאים כאן

4. הוספת תמיכה ביחידת אב בדוחות

במערכת הגיוס Hunter EDGE ניתן לנהל היררכיה אירגונית, היררכיה זו נוצרת ע״י שימוש ביחידות אב ויחידות בן. כעת הוספנו תמיכה ביחידת אב בדוחות המערכת, מה שמאפשר לכם ליצור דוחות מדויקים יותר עם חלוקה היררכית ברורה ותקבלו תמונה מקיפה ומדויקת יותר על פעילות הארגון.

5.  פילטור לפי משתמשים לא פעילים בדוחות

עד היום כאשר הייתם מפיקים דוחות מתוך המערכת, הייתם מקבלים מידע גם על המשתמשים הפעילים וגם על המשתמשים הלא פעילים ללא יכולת פילטור. כעת הוספנו יכולת פילטור חדשה, שבאמצעותה תוכלו לסנן משתמשים לא פעילים במערכת בקלות וביעילות ובכך ולשמור על מאגר משתמשים נקי ומסודר.

* משתמשים שהפכו להיות לא פעילים בחצי שנה האחרונה

6. העלאת קבצי מדיה ללשונית קבצים בכרטיס מועמד

היכולת להוסיף קבצים מועמד ולנהל ספריית קבצים שיכולה לכלול גליונות ציונים, המלצות וכו׳ קיימת כבר המון זמן במערכת.  כעת השדרוג החדש מאפשר לכם להעלות גם קבצי מדיה כמו סרטונים וקבצי אודיו ישירות לכרטיס המועמד, עד 5 מגה לקובץ, לשיפור ודיוק תהליך המיון והגיוס.

7. שיפור חוויית משתמש ב- Work Flow (תיקון באגים)

כחלק מהשדרוגים שלנו שיפרנו את חווית המשתמש ב-WF, עם תיקון באגים המשפרים את חווית המשתמש שלכם במערכת.

נתראה בעדכון הגרסה הבא עם עוד חידושים ופיתוחים פורצי דרך!