רנטה לשצ'נקו 'ReJob'

ReJob נילוסופט

גם חברת 'ReJob' מנהלת את הגיוסים דרך מערכת הגיוס- Hunter EDGE!

"היי! שמי רנטה לשצ'נקו, מייסדת חברת ReJob לאיתור ומיון מועמדים עבור מעסיקים.

אנו מתמחים באיתור מדוייק של עובדים בעיקר לתחומים טכנולוגיים, שיווק, פרסום, דיגיטל ועובדי מטה.

ארחיב מעט על הנסיון והמומחיות שצברתי עם השנים בתחום – אני בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ובשיווק דיגיטלי, כמו כן, בעלת דיפלומות מקורסים בתחום השיווק הדיגיטלי (PPC GOOGLE וקופיראייטינג).

בעברי, עבדתי בתפקידים ניהוליים בחברת מעבדות והייתי מגייסת בחברת השמה. צברתי כ7 שנות ניסיון בתחום ההשמה והגיוס! וב2019 – כאשר נולד בני הבכור, החלטתי שלא לשלוח אותו או את שאר הילדים שלי לגן לפני גיל שנתיים וחפשתי עבודה שמאפשרת לי לעבוד מהבית, בעקבות כך החלטתי לייסד את ReJob.

לפני ניהול קורות החיים ותהליכי הגיוס דרך מערכת גיוס זה היה קצת כמו למצוא מחט בערימה של שחט!

התנהלתי במיילים ובאקסלים, כל קורות החיים אשר נשלחו אלי נשמרו על המחשב, לא מצאתי מועמדים ואפילו פספסתי אותם. חוסר ארגון פותח פתח לפספוס מועמדים ומוריד את סיכויי ההצלחה. לצורך המחשה, הדבר הכי בולט שאני יכולה להעיד עליו הוא שכרגע יש לי למעשה 9000 קו"ח שמורים במערכת הגיוס- Hunter EDGE. עם כמות כזו של קורות חיים, להתנהל במייל, במחשב או באקסל זה מאד מאתגר ולא נוח.

זה היה נוראי לעשות חיפושים אחר מועמדים. באיזה שהוא שלב ויתרתי על החיפושים המדוייקים של מועמדים והתנהלתי כמו חברת השמה פשוטה, אשר מאתרת אך ורק מחפשי עבודה. אבל, זה לא מה שאנו, בReJob  מתעסקים בו, אנו עושים בהד האנטינג וסורסינג.

החלטתי למצא תוכנת גיוס שמתאימה לסגנון עבודה שלנו, כדי שנוכל לאתר מועמדים המתאימים בדיוק לדרישות המשרות. זה כלל לעשות חיתוכים בקורות חיים ובנתונים על מועמדים ישירות ממערכת אחת והפעולות האלה יהיו ברמה גבוהה. הייתי צריכה מערכת שתרכז, תאתר מועמדים ותפתור לי את זה בעיות החיפוש והאיתר מהר ובעילות.

הגעתי לNiloosoft בעקבות המלצה של כמה חברות רחוקות וקרובות. היו לשתי מנהלות גיוס קרובות אלי פידבקים חיובים מהעלות של מערכת הגיוס Hunter EDGE ביחס לתועלת שלה.

יצרתי קשר עם נילוסופט דרך ספיר- מנהלת שיווק & מכירות המקסימה שהעבירה לי את פגישת ההיכרות הראשונית, היתה לנו שיחת זום שזה ספיר הציגה לי את המערכת, כל הכלים והמענה לצרכים שלי. הבנתי מספיר כל מה שהיה צריך לדעת לגבי המערכת וחשוב לציין שלאורך כל הליך המכירה היא תמיד היתה זמינה עבורי לכל דבר."

איך נראה עבורך המעבר למערכת הגיוס?

"עברתי עם אביחי- מנהל תיקי לקוחות במחלקת ההטמעה צ'יק צ'ק על המערכת, בעזרת הדרכות מעולות וכמה פגישות שהתפרסו על כשבוע, כאשר בניהן עבדתי תוך כדי על המערכת ולמדתי מאד מהר איך המערכת משולבת בעבודה היום יומית שלי ופועלת עבורי. אני מרגישה שיש לי שליטה טובה מבחינת שימוש במערכת הגיוס- Hunter EDGE.

אני יכולה להגיד בוודאות שאביחי תמיד שם כדי לעזור גם בווצטסאפ או בכל דרך אחרת. אגב, לאורך כל משך הזמן של ההטמעה אם היה לי משהו דחוף הוא תמיד ענה.

הסבת הנתונים נעשה גם עם אביחי! הוא עשה את זה מאד מהר וטוב, הוא העביר לי את כל הנתונים מכ4 -5 מיילים וקו"ח מהמחשב למערכת הגיוס. לקח חצי שעה והיו במערכת בין 4-5 אלף קורות חיים!

מבחינת חווית הלמידה והשימוש הראשונית, המערכת לא קשה בכלל! החוויה היתה מאוד חיובית- אני עכשיו מרגישה ויודעת שאני לא יכולה בלי מערכת הגיוס.

בעקבות השימוש היום יומי של המערכת אני יכולה להמליץ על כמה כלים שבזכותם העבודה שלי נהיתה יותר קלילה, מהירה וממוקדת:

לעומת ההתנהלות הידנית הקודמת שבה הייתי משלמת על פרסום ועושה לא מעט העתק; הדבק, עכשיו אני מפרסמת אוטומטית לאול ג'ובס (All Jobs) ישירות דרך המערכת ובחינם. בנוסף, עוד מעט יהיה ממשק חינמי לפרסום מהמערכת גם דרך ג'ובנט (Jobnet).

אם אני רוצה למשל לפרסם באתרי דרושים או בפייסבוק באופן מיתוגי ומהיר, המערכת מייצרת עבור כל משרה לינק שבאפשרותי לפרסם בקליק ישירות מהמערכת לרשתות חברתיות או למקורות גיוס אחרים. שכשהמועמד המעוניין לוחץ עליו, נפתח דף נחיתה מועצב עם פרטי המשרה ואפשרות הגשת מועמדות מהירה.

יש אנשים שמעדיפים עדיין לפרסם את המייל ולא דף נחיתה- לאמיתו של דבר, המערכת מאד גמישה, כך שלא משנה איך אני מעוניינת לפרסם- אפשר לפרסם את המייל וקורות החיים יכנסו ישירות למאגרי המערכת וזה העיקר!

עוד דרך שימוש במקום הפעולה ה'מיושנת' של פתיחת מייל אישי לכל משרה חדשה. במערכת, כל הגשות המועמדות נמצאות ושמורות. הן יכולות להתמיין בצורה אוטומטית לפי החלטתי. אני יכולה לבדוק בצורה מהירה אילו מועמדים הגישו קו"ח ולאילו משרות.

אני יכולה לבצע סינון מהיר ולאתר מועמדים מתאימים באופן מדוייק! כאן נכנס צייד המועמדים שלדעתי, כלי חובה לכל חברת השמה.

כשאני מחפשת מועמדים יש לי אפשרויות חיפוש מגוונות- לפי משרה ספציפית, פרטי מועמד, מקורות, שלבים בתהליך הגיוס ועוד.. אני בוחרת מה אני רוצה לאתר ואז, בלחיצת כפתור אני חשופה לכל הגשות המועמדות לכל המשרות ויכולה להסתכל בכולן! הגמישות, הפשטות והמהירות שבפעולה הזו מאד משמחת אותי.

אני יכולה לשמור על תקשורת עם הגורמים השונים בתהליך יש מגוון של דרכי התקשרות למועמדים וגורמים המוערבים בתהליך הגיוס (כמו לקוחות). אני מאד מתחברת לעובדה, שבקליק אחד אני יכולה לבצע פעולת תקשורת באמצעות שליחת מייל למועמד או לכמה מועמדים במכה! זאת ועוד, אני משתמשת בWhat’s App, כלי שמאד תורם לחווית גיוס טובה! זה מאד נוח ונעשה בקליק אחד, מבלי לשמור איש קשר- אני יכולה לשלוח למועמד הודעה.

הכל מסודר ומהיר, סיכויי ההצלחה שלי עלו מאד בזכות זה! יש לי תקציר של קורות החיים של כל מועמד שממש חוסך את הזמן. אני יכולה לראות ניסיון, השכלה, היכן העובד עבד בעבר ועוד, אני עוברת על הקו"ח ציק צ'ק וישר ראה אם מתאים או לא מתאים.

לפי איך שאני חווה את המערכת, היתרון העיקרי מבחינתי הוא חיסכון בזמנים ומהירות העבודה. בדקתי ומצאתי שבזכות ייעול הזמנים, אני מצליחה לייצר יותר הכנסות. עוד דבר שתומך בכך הוא סדר וארגון בכל הבלאגן שיכול להיות. זו תוכנה באמת קלה לתפעול ועושה את העבודה כמו צריך, היא שווה את הכסף שמשלמים עליה כי בסופו של דבר אתה מקבל את התפוקה.

היא ההתחלה והסוף של יום העבודה שלי! "

רנטה לשצ'נקו
מייסדת ובעלים
ReJob