קארין בשן 'GRTH'

חברת GRTH בחרה בנילוסופט!

" היי! אני קארין בשן, מנהלת מחלקת גיוס ומשאבי אנוש בחברת GRTH.

אני בוגרת תואר ראשון במדעי התנהגות ותואר שני בייעוץ ארגוני. בעלת ניסיון של 8 שנים בתחום, התחלתי בגיוס ובארבע שנים אחרונות מנהלת משאבי אנוש והגעתי לראשונה לחברת GRTH לפני כשנה.

מי אנחנו?

GRTH היא חברת שמתמחה בהקמת צוותי פיתוח ללקוחות הייטק כמו אמדוקס, פלייטיקה, אולקלאוד ועוד. החברה מעסיקה מעל 150 עובדים מעולמות הפיתוח והיישום הטכנולוגי.

טעימה מהגיוסים שלנו:

אנחנו מגייסים מאות עובדים ומעבירים אותם הכשרות והדרכות אינטנסיביות ומעמיקות בטכנולוגיות מתקדמות.

כשהגעתי לחברת GRTH לא הייתה מערכת גיוס והכל נוהל באקסלים וקבצים בענן. היה לי חשוב לעשות סדר כדי לייעל תהליכים ולשמור את כל המידע של המועמדים במערכת אחת

הפעולה הראשונה שעשיתי כשהגעתי ל GRTH היתה לחפש מערכת גיוס מדויקת בהתאם לצרכים של חיפוש מועמדים לחברות הייטק. 

לא הכרתי את נילוסופט ושמעתי עליהם דרך המלצות של מנהלות משאבי אנוש ברשת. קבעתי פגישות מכירה עם שלוש חברות שונות וHunter EDGE של נילוסופט הייתה אחת מהן.

בפגישת המכירה נפגשתי עם סתיו המקסים- איש מכירות של נילוסופט. לאורך כל הדרך הוא היה סבלני ונתן מענה על כל שאלה שהיתה לי, התעמקנו בצרכים של GRTH ואיפה החברה יכולה להתייעל מבחינת ניהול מערך הגיוס ומשאבי אנוש.
המענה שלו היה מקצועי ומעמיק, היה סבלני וענה על כל שאלה שלי בפירוט. רמת המקצועיות הגבוהה וההשקעה הייתה ניכרת במהלך כל הפגישה.

היה לי חשוב שזו תהיה מערכת מתקדמת ונגישה למשתמשים, מערכת שיש בה פונקציות רבות שיכולות לעזור ולנהל את תהליך הגיוס ביעילות עם כל המידע מסביב.

לבסוף, בחרתי ב Hunter EDGE Professional שהתאימה בול לצרכים שלנו!

העבירו אותנו לאביחי (בזמנו, ניהל וליווה לקוחות במחלקת הטמעה וכיום מנהל פרויקטים ומוצר בנילוספט), התחלנו בהעברת הנתונים למערכת שהיתה מהירה ופשוטה.

במקביל למדנו את ה Hunter EDGE, מה שנקרא "תהליך הטמעת המערכת בארגון". השתתפתי בתדרוכים השבועיים שנעשו ב ZOOM על מערכת הגיוס ע"י אביחי. הוא אפיין עבורנו את המערכת והיה מקצועי, זמין, סבלני וידע לתת מענה על המון שאלו.  היה זמין גם כששיגעתי אותו לא מעט. כל בעיה שנתקלתי בה- אביחי פתר.

בניגוד לחברות אחרות שעבדתי איתן בעבר, נילוסופט העניקה לנו חווית תמיכה ברמה גבוהה, מקצועית ואנושית!

והינה כמה מההישגים שלנו מבחינת גיוסים:

התהליכים הפכו להרבה יותר מסודרים, אפשר לעשות Follow Up על המון תהליכים, אנחנו סוף סוף ערות ויודעות מה קרה בכל תהליך גיוס עם כל מועמד. תפוקת הגיוס שלנו עלתה.

מבחינת כלים שימושיים במערכת, אני הכי משמשת בכלי הFollow Up  על התהליכים, צייד המועמדים וכלי הפרסום.

דרך המערכת אני יכולה לעדכן ולתעד מידע לגבי המועמד ולהעביר את המועמד לגורמים המעורבים בתהליכי הגיוס כאשר אני יודעת שכל המידע נשמר ומעודכן במערכת. בנוסף הכי נוח לי לתקשר ישירות דרך המערכת למועמדים באמצעות מיילים, אפשר גם דרך ה- WhatsApp.

צייד המועמדים מאתר עבורנו את המועמדים הרלוונטיים ביותר ומאגד את כל המידע הנחוץ לנו כפי שמצוין בדרישות המשרה. באופן הזה, אנחנו יכולים לגבש מהר יותר החלטה לגבי כל מועמד ולעביר אותו דרך תהליכי הגיוס.

Niloosoft מקצועיים ונותני שירות אנושי מעולה! ומערכת הגיוס Hunter EDGE מאד גמישה, מתקדמת ואינטואיטיבית.
אני ממליצה בחום!"

 

קארין בשן
מנהלת מחלקת גיוס והשמה
GRTH

מעוניינים להכיר קצת יותר החברה? לחצו> GRTH