עדי קינן 'אלגרונט'

עדי מנהלת משאבי אנוש

עדי קינן מספרת למה אלגרונט בחרו ב- Niloosoft!

"אני עדי קינן, מנהלת משאבי אנוש בחברת אלגרונט מאוקטובר 2021. בעלת תואר ראשון בשירותי אנוש וסוציולוגיה-אנתרופולוגיה, תואר שני בלימודי עבודה ויש לי כ15 שנה ניסיון בתחום הגיוס והHR.

את הדרך שלי בHR התחלתי בחברת השמה , לאחר מכן עבדתי במחלקת משאבי אנוש בטכניון, עבדתי כרכזת משאבי אנוש בחברת אסם כ7 שנים וכעת התקדמתי למנהלת משאבי אנוש באלגרונט.

אספר מעט עלינו כחברה, חברת אלגרונט מספקת מזה כ-15 שנים פתרונות טכנולוגיים אינטגרטיביים מתקדמים ומגוון שירותים לאורך שנים. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות ושירותים לטובת שיפור ביצועי הלקוחות לצד חווית לקוח ייחודית וזאת ל 400 לקוחות.

חזון החברה הוא השאיפה להיות הבחירה המועדפת של הלקוחות בישראל כשותף טכנולוגי המספק פתרונות אינטגרטיביים מתקדמים, מגוון שירותים לאורך שנים וחווית לקוח ייחודית. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי Service Desk באמצעות צוות מומחים 24/7 ועובדת תחת סטנדרטים מחמירים הכוללים 4 תקני ISO."

איך הגיוסים התנהלו לפני מערכת הגיוס?

"אתן קצת רקע: לפני שהתחלתי את עבודתי באלגרונט לא היתה לנו פונקציה המתעסקת באופן ממוקד בניהול המשאב האנושי. כמובן שבוצעו לא מעט גיוסים, הדרכות לעובדים ותחזוק המשאב האנושי אך הגיוסים היו מתבצעים על ידי אנשים שונים שלא בהכרח היו מהתחום או התעסקו בנושא במלא תשומת הלב. ככל שגדלנו והיקף הפעילות התרחב- כך גם תקני המשרות!

בעקבות כך, הבינו שפונקציית הגיוס וניהול משאבי אנוש משמעותית ובעלת ערך רב לצמיחה של החברה ואז אני גוייסתי ונכנסתי לתפקיד 'מנהלת משאבי אנוש'!

הגיוסים נעשים אצלנו באמצעות פרסום משרות באוניברסיטאות, לינקדאין, דרושים, ג'וב מאסטר ועוד רשתות נוספות. אני מגייסת לחברה עצמה וגם למיקור חוץ. כמות המשרות שאני מגייסת עבורן משתנה מחודש לחודש בהתאם לתקני המשרה הנפתחים.

בהתחלה, לפני שהשתדרגנו עם מערכת גיוס, הגיוסים התנהלו בצורה בסיסית באמצעות מיילים ואקסל. את קורות החיים שייכתי לתיקיות במייל כאשר כל תיקייה היא עבור משרה אחרת ובאקסל את פרטי המועמדים וכל ההתקשרות שהיתה לי עימם (מקורות גיוס, ראיונות וחוות דעת שלי ושל גורמים אחרים)."

מה הביא אתכם להחלטה שצריך למצוא פתרון שישפר את המצב?

"האתגר היה לשמור על עדכון שוטף לגבי המועמדים באקסל. לכן, לעיתים היו חסרים לי נתונים עדכניים לגבי הרלוונטיות של המועמדים. המעקב העדכני לגבי המועמדים לא היה מספיק מסודר ומאורגן כך שניתן לעבוד איתו באופן מהיר וחד.

חלק מהיעדים שהוצבו בפניי כשהתחלתי את תפקידי באלגרונט הוא לייצר מאגר מועמדים פוטנציאלים. אי אפשר לייצר מאגר בלי מערכת גיוס. לא המייל ולא האקסל מאפשרים לעשות חיתוכים ולעבוד באופן מדויק עם מאגר של דאטא כמו שמערכת הגיוס של נילוסופט יודעת לעשות. למשל, לחפש ולשייך מועמדים 'ישנים' למשרות חדשות.

בנוסף, חפשנו מערכת גיוס שיודעת איך להנגיש את הנתונים בדרך שאנחנו רוצים."

אילו פתרונות נבחנו? מדוע בחרתם במערכת Hunter EDGE?

"יועץ חיצוני שאנו עובדים איתו המליץ על מערכת הגיוס Hunter EDGE של נילוסופט.

"יצרתי קשר איתכם דרך האתר וסתיו (ממחלקת המכירות) העביר לי את שיחת המכירה יחד עם הדמיה של המערכת. עברנו על הפונקציות שלה וראיתי איך המערכת עובדת, מאד התרשמתי. סתיו היה זמין ונעים, הוא הצליח להמחיש לי מה אני הולכת לקבל.

יתרה מזאת, הלכתי לקרוא באתר של נילוסופט המלצות, וראיתי חברות גדולות וקטנות מכל הסוגים שמסבירות איך Hunter EDGE נותנת להם את המענה שהן צריכות ואז, החלטתי ללכת על זה!"

איך עבר הליך הטמעת המערכת בחברה?

"תחילה היתה הסבת נתונים מעולה שנילוסופט מספקת בחינם. לאחר מכן, למדתי דרך הדרכות מוקלטות והדרכות פרונטליות בזום. ולבסוף, נכנסתי לתהליך ההטמעה עם רותם (מנהלת תיקי לקוחות).

לאורך כל התהליך רותם היתה שירותית, זמינה ולמרות התקופה המאתגרת של הבידודים והקורונה, היא תמיד עזרה, נתנה שירותי אנושי, יעיל וכל שינוי שביקשתי לעשות עבור התאמת המערכת אלינו נעשה. היא פשוט היתה מקסימה.

אני מבינה שבשביל לנצל את כל הפונקציות של המערכת (ויש לא מעט) עד למצב שאני יכולה להפיק את התוצאות האידיאליות, פשוט צריך לתרגל ולתרגל. כעת, עברתי למחלקת התמיכה השוטפת ולמרות שסיימתי את תהליך ההטמעה ואני שולטת במערכת, רותם תמיד תהיה איש קשר שלי.

יש הבדל משמעותי ממערכת שיצא לי לעבוד איתה בעבר למערכת הזו. כאן, יש גמישות ומגוון שיטות עבודה שקל ללמוד אותן. לכן, כשלכל דבר יש מענה מהיר ורחב, אני מוצאת שהמערכת עובדת בשבילי."

בעקבות העבודה דרך מערכת הגיוס Hunter EDGE- מה השתנה והשתפר?
"כל תהליך הגיוס בכל פעולותיו ושלביו השתפר- כעת הוא מתנהל בצורה הרבה יותר מקצועית וטכנולוגית.

אני בונה מאגר מועמדים ועושה עליו חיתוכים מדויקים, הכל מסודר ונמצא תחת מעקב והמייל שלי חזר להיות מייל אישי ללא קורות חיים.

כשאני מגייסת אפילו למיקור חוץ, אני רואה שזה הרבה יותר מקצועי וקל לשלוח את קורות החיים של המועמדים דרך מערכת גיוס.

אפילו, עבור המועמדים יש חווית גיוס טובה יותר. מלכתחילה הם נחשפים בפרסום ללינק שהוא דף נחיתה ממותג של הגשת מועמדות מהירה. לאחר מכן התהליך ממשיך ואני יכולה ליצור קשר עם המועמדים בלחיצת כפתור דרך הוואטסאפ, מייל ועוד..

מבחינת פרסום אני מפרסמת מהמערכת ישירות לאול ג'ובס ואני משתמשת בדפי נחיתה שנוצרים עבור כל משרה חדשה שנפתחת."

עוד משהו שתרצי להגיד על נילוסופט?
"היום ואתמול, כשניסיתי לפנות לתמיכה בפעם הראשונה גיליתי שהשירות מהיר! השירות הוא מעל הכל.
המערכת עצמה מאוד ידידותית ונוחה לשימוש, היא עזרה לי להפוך את תהליכי הגיוס להרבה יותר מסודרים.
היא נותנת מגוון פתרונות והיא גמישה. זה מעולה כי כך אפשר ללמוד ולמצוא את השיטות המתאימות והיעילות ביותר לעבודה עבור הצרכים שלי."

עדי קינן
מנהלת משאבי אנוש
חברת אלגרונט

מעוניינים להכיר קצת יותר את החברה? לחצו > אלגרונט