נעמה שוורץ 'גלקון'

ארגון גדול גיוס כוח אדם

'גלקון' מגייסים דרך מערכת הגיוס- Hunter EDGE!

(גלקון- מובילה עולמית בייצור מערכות ובקריי השקיה)

“אני נעמה שוורץ, רכזת גיוס ב 'גלקון' עובדת תחת סמנכ"לית משאבי אנוש. אני אחראית על כל הליכי גיוס העובדים לחברה, הכוללים אפיון דרישות משרה ופרסום, מיון קורות החיים, ראיונות של מועמדים רלוונטיים וקבלת העובד לחברה.

קצת עליי– אני מגיעה מתחום אחר ועבדתי מספר שנים כמנהלת קהילה. בתפקיד זה, יש נגיעה בתחום משאבי האנוש אבל לא ממש עסקתי בתחום הזה. בשנה וחצי האחרונות בעקבות הקורונה החלטתי לחשב מסלול מחדש ונכנסתי לתפקיד של רכזת גיוס והשמה בחברת 'אמות גולן'. לפני כארבעה חודשים הצטרפתי לגלקון לתפקיד של רכזת גיוס.

חברת גלקון, מובילה עולמית בייצור מערכות ובקרי השקיה ממוחשבים ומערכות בקרה לשימוש בגינות ביתיות, בגינון מקצועי ומוניציפאלי ובחקלאות. זכינו להכרה עולמית. אנו מוכרים היטב כספקים ראשיים של בקרי השקיה וניצבים כל העת בחזית הפיתוח והחדשנות בתחום. כיום אנו עוברים דרך תהליכי צמיחה ופיתוח מאוד משמעותיים. בעקבות זאת, ישנה עלייה בדרישה לעובדים נוספים, חדשים. כעת, אנו מעסיקים כ90 עובדים ומתכננים להתרחב.

הליך הגיוס שלנו בנוי מכמה שלבים חיוניים: ראשית, קבלת פניה ממנהל מגייס בדרישה למשרה חדשה, בניית פרופיל המשרה ולאחר מכן, פרסום וקבלת קורות חיים. שנית, אני מסננת ומבצעת ראיונות טלפונים עם המועמדים המתאימים ביותר לדרישותינו. את קורות החיים המתאימים ביותר אני שולחת למנהל המגייס והוא דוחה או מאשר אותם. במידה והוא מאשר אני מזמנת לראיון פרונטאלי, מבחני אישיות ומיומנויות וממשיכים להתקדם לעבר חתימה על חוזה העסקה."

איך הגיוס נעשה לפני השימוש במערכת הגיוס Niloosoft Hunter EDGE?

"לפני ההתקשרות עם נילוסופט, ביצענו את פעולות הניהול והמעקב אחר הליכי הגיוס באמצעות אאוטלוק ואקסל.

חווינו חוסר יכולת וקושי לשלוט ולתאם בין הנתונים ששלבי הגיוס מכילים או דורשים דרך הפלטפורמות הקיימות. מעבר לכך, התיעוד של כל מה שנעשה על תהליך הגיוס ומעקב אחר ההתקדמות של מועמדים או משרות, לא התקיים באופן נגיש ושקוף עבורנו."

כיצד הגעתם להחלטה שצריך למצוא פתרון שישפר את המצב הנוכחי?

"המצב שעבדתי מול המנהלים על כ10 משרות במקביל והרגשנו שאין לנו יכולת לנהל תהליך מסודר. חיפשנו מערכת גיוס שתסב ניהול אולטימטיבי, מסודר ויעיל של כל הליכי העבודה במקביל לגישה נוחה ומהירה.

ידענו ששינוי מערכתי- טכנולוגי, שכולל אוטומציה, עבודה מסודרת ומהירה עם הרבה דאטא ומענה שקוף, נגיש ונוח על כל שלב בגיוס יעשה את ההבדל!

רצינו לראות בשקיפות את כל הנתונים על מועמדים, תהליכים, שלבים ומשרות. שמירת ההיסטוריה, היא דוגמא מעולה לסיכום ותיעוד של כל שלב. גם אם מועמד לא המשיך בתהליך ולאחר חצי שנה החליטו לקרוא לו עוד פעם יש לכך תיעוד במערכת הגיוס Hunter EDGE, זה מפליא עד כמה שזה שימושי."

מדוע בחרתם במערכת Hunter EDGE?

"בחנו את נילוסופט ועוד חברה מתחרה. התרשמנו מתוכנת גיוס העובדים של נילוסופט כי היא נראתה הכי ידידותית למשתמש מכל תוכנה אחרת. בנוסף היא עונה באופן גורף על הצרכים שלנו והעלות עבורה הגיונית!"

איך עבר הליך המכירה?

"הייתי בקשר עם סתיו מהמכירות בנילוסופט, הכרתי את המערכת ממקום עבודה קודם כך שהדברים היו ברורים ורק חיכיתי להתחיל לעבוד!"

איך עבר תהליך הטמעת המערכת?

"חשוב להדגיש שהעבודה עם המערכת היא זו שגרמה לי להשתמש ולהיות מסוגלת לעבוד עם המערכת.

תהליך הלמידה היה קליל וגיליתי שהמערכת אינטואיטיבית מאד למשתמש. אני עובדת עם המערכת כארבעה חודשים, מיום ההגעה שלי לגלקון. המערכת נותנת מענה כולל ופשוט ובעיקר מייצרת סדר הכרחי לתהליכי העבודה שלי. לאחר קבלת הדרכה בסיסית על המערכת התחלתי לעבוד וכיום אני שולטת בה כמעט לחלוטין.

יאמר לזכות נילוסופט שלכל פניה לקבלת שירות שאני שולחת, אני מיד מקבלת מענה מהיר ומדויק. עכשיו אני בקשר עם מיטל מהתמיכה לגבי כל דבר שעולה ואני זקוקה להסבר או הדרכה."

מה השתפר בזכות מערכת הגיוס?

"חשוב לציין שיש למערכת הגיוס יתרון שהיא מאד קלה לתפעול, כל הגיוס נעשה ידידותי ונוח.

כאשר אני עובדת על 400 מועמדים בו זמנית, אני עדיין במעקב שוטף עליהם ועל המשרות. אני לא שואלת לרגע "איפה" מכיוון שאני יכולה לדעת בדיוק מה קורה לגבי כל משרה או מועמד. כיוצא מזה, בזכות שאני מודעת להיכן כל מועמד נמצא על התהליך, אני מרגישה רוגע, הבנה, ושליטה על התהליך כי באמת- הכל ברור ומול העניים!

כן! מערכת הגיוס Hunter EDGE חוסכת בזמן, בבלבול ובפעולות מיותרות. מכיוון שיש הבדל גדול מ- שכל מה שאתה צריך נמצא במערכת אחת לבין- שהנתונים מפוזרים בפלטפורמות שונות ואז אתה צריך לחפש את הנתונים ולגשש באיזה תיק או מייל ששמרת או אפילו באיזו מחברת!

השימוש במערכת גיוס כוח האדם של נילוסופט, מאפשר לנו לנהל תהליכי גיוס מסודרים ולייצר מאגר מועמדים שההיסטוריה שלו נשמרת תמיד ללא צורך בתשלום נוסף.

פרסום חינמי ומהיר– המון חיסכון בפעולת ה'העתק; הדבק'. הפעולה המיושנת של פתיחת מייל אישי לכל משרה חדשה ולפרסם אותו כבר לא קיימת, נילוסופט מציעה פרסום חינמי לאול ג'ובס (All Jobs) בנוסף, עוד מעט יהיה ממשק חינמי לפרסום מהמערכת גם דרך ג'ובנט (Jobnet).

כל הפרסומים ללא יוצא מן הכלל נעשים בקליק ממערכת הגיוס. ניתן גם לפרסם למקורות רבים כמו רשתות חברתיות או אתרי דרושים שונים תוך שימוש במיני סייט- דף נחיתה שהמערכת מייצרת אוטומטית עבור משרה חדשה שנפתחה. בלינק הזה תמצאו דף הגשת מועמדות מהירה אשר ממותג ונראה אסתטי יותר מפוסטים רגילים, ולכן מושך יותר את ענייהם של המועמדים.

לאורך כל הדרך היתה ועדיין קיימת זמינות ושירותי הדרכה ותמיכה! זה לא מובן מאליו ומאד חשוב ונעים לעבוד ככה, האנשים בנילוסופט זמינים, סבלנים ונעימים."

נעמה שוורץ
רכזת גיוס
'גלקון'
לאתר החברה לחץ כאן