נירית טולדנו

גיוסים רבים מאסה

סלקום השתדרגה בגיוס דרך ה-Hunter Bot האוטומטי של נילוסופט!

המוני מגייסים מנהלים את תהליך הסינון הראשוני של המועמדים בעזרת התכתבויות ידניות ושיחות טלפון הדורשות זמן, קשב ומשאבי כוח אדם נוספים.

האם חשבת לזרז את תהליך הגיוס עם בוט אוטומטי שיעשה את העבודה עבורך?

החלטנו לייעל את תהליכי הסינון הראשוניים ולחסוך זמן רב, באמצעות טכנולוגיה חדשנית מבית נילוסופט!

הכירו את המוצר המהפכני ה- Hunter BOT!

בוט ה WhatsApp של נילוסופט אשר פונה למועמדים באופן אוטומטי עם קבלת קורות החיים אל מערכת הגיוס Hunter EDGE! הבוט שואל את שאלות הסינון שהגדרת עבורו, נותן מענה באופן אוטומטי לחלוטין ומזין את כל התשובות של המועמדים במערכת הגיוס!

כלומר, במקום לנסח את השאלות בכל פעם שהינך פונה למועמד, להמתין לתשובות ולבצע הליכי התאמה למשרה,  Hunter BOT יבצע זאת עבורך בשיטה אוטומטית וחכמה. כמובן שגם חווית המועמד חשובה לא פחות! באמצעות ה- Hunter BOT המועמד מקבל חווית גיוס טכנולוגית וחדשנית! כך אתם מייצרים מיתוג מעסיק טכנולוגי והמועמדים נהנים מכך!

עם ה- Hunter BOT  עובדים כבר לקוחות רבים של חברת Niloosoft!

אחד הלקוחות הגדולים, הוותיקים והאהובים עלינו "חברת סלקום" כבר משתמשים ב- Hunter BOT ומשתפים אותנו בחוויה שלהם וכיצד הוא חוסך להם זמן רב וכוח אדם!

הכירו את חברת "סלקום":

סלקום מבצעים גיוסי מאסה (גיוסים רבים ובכמויות) תוך שימוש במערכת גיוס העובדים Hunter EDGE כבר מעל ל 6 שנים!

סלקום היא ספקית סלולר הגדולה בישראל, המספקת למנוי הסלולר שלה מגוון רחב של שירותים הכוללים טלפוניה סלולרית, שירותי נדידה, הודעות טקסט ומולטימדיה, שירותי סלולר ונתונים מתקדמים ושירותי ערך מוסף אחרים בתחומי משרד סלולרי, הגנת נתונים ועוד, על בסיס התשתית הטכנולוגית המתקדמת של סלקום.

סלקום מגייסת מאות עובדים ומעסיקה כ – 2,779 עובדים נכון לשנת 2022 . בנוסף, סלקום מציעה שירות לקוחות בפריסה ארצית בעשרות סניפים הכולל שירות לקוחות טלפוני, חנויות קמעונאיות ומרכזי שירות ומכירה. כמו כן, סלקום מספקת שירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט (OTT), שירותי תשתית אינטרנט וקישוריות ושירותי שיחות בינלאומיים, כמו גם שירותי טלפון נייחים בישראל. מניות סלקום נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

נירית, מנהלת פרויקטים במחלקת הגיוס בסלקום משתפת אותנו על מערכת הגיוס Hunter EDGE:

"האפיונים שנעשו עבור התאמת המערכת לגיוס מאסה לפי הצרכים של סלקום הם מדויקים. מנהל הלקוח שעובד איתנו מטעם נילוסופט מאוד מקצועי ומסור, נילוסופט הפכה לשותפה עסקית שלנו ובזכות מערכת הגיוס – Hunter EDGE אין ספק בכך שאנו מגיעים ליעדינו!"

בחודשים האחרונים, חברת סלקום התחילו להשתמש גם בHunter BOT!

נירית וצוות הגיוס המקסימות משתפות אותנו על ה- Hunter BOT בריאיון קצר:

  • כיצד עבר תהליך הטמעת ה- Hunter BOT?

"תהליך ההטמעה היה מאוד מוצלח! התהליך נעשה בשיתוף פעולה עם כל הגורמים בצורה חלקה. תחילה, לאחר שהכרנו כיצד בוט הוואטצאפ עובד, עוז- מנהל פרויקטים של חברת נילוסופט ביצע עימי אפיון מלא של הבוט. כחלק מהאפיון קבענו את האופן שהבוט יפנה למועמדים שלנו, השאלות שהבוט ישאל, הסדר שלהן ותשובותיו של הבוט, בהתאם לצרכים של מחלקת הגיוס של סלקום.

קיבלנו ליווי צמוד ומענה מיידי, מסור ומקצועי מצד מנהל הפרויקטים וצוות ההטמעה של נילוסופט בכל תהליך ההטמעה. כמובן שגם לאחר העלייה לאוויר, עוז נמצא איתנו בקשר מתמיד ודואג להטמעת המוצר ולתמיכה טכנית מלאה מצד השירות לי ולמגייסות."

  • האם השימוש בבוט הוואטצאפ מקצר את הזמנים של תהליכי הגיוס?

"בוט הוואטצאפ מבצע עבורנו את הסינון הראשוני באמצעות שאלות סינון מותאמות מראש המופנות למועמדים. בזכות פעולה אוטומטית זו אנו מקבלים את התוצאה הרצויה- המון מועמדים רלוונטיים, המעוניינים במשרה! כלומר, פניות שווא למועמדים נחסכות מכיוון שאנחנו יודעים שאנו נתקשר בנקודה זו למועמדים רלוונטיים בלבד ולא למועמדים שלא עונים על דרישות המשרה או לא מעוניינים וכו'.

אנו יכולים לבצע עם המועמדים פעולות מדויקות ואפקטיביות! בדרך זו אנחנו פונים למועמדים הרלוונטים ביותר ובכך מייצרים יותר הצלחות בפחות זמן! בנוסף, הזמן נחסך ומנוצל לפעילויות אחרות בתהליך הגיוס! בייחוד, זמן מתפנה עבור סינון וטיפול בקורות חיים שמגיעים למערכת הגיוס Hunter EDGE, זה בדיוק מה שהיינו צריכים למען גיוסים רבים ומוצלחים!"

  • האם השימוש ב- Hunter BOT מצליח להוות תחליף לשיחות הטלפוניות הראשוניות עם המועמדים? האם תשובות המועמדים מספיק איכותיות על מנת להמשיך עם המועמד?

"השימוש בבוט הוואטצאפ מקצר משמעותית את אורך השיחה בכך שמספק לנו את כל התשובות לשאלות הסינון הראשונות. כמובן שאין תחליף למענה אנושי, אך הבוט בהחלט מייעל את התהליכי גיוס!"

  • האם השימוש בבוט משמש לשאילת שאלות סינון?

"כן! שאלות הסינון הן הפונקציה העיקרית שאנחנו משתמשים בבוט, זה הדבר שעוזר לנו לקבוע אם המועמד רלוונטי או לא לדרישות המשרה. לכן הוא חוסך לנו שיחות שווא עם מועמדים אשר לא מעוניינים במשרה\ לא עומדים בתנאי הסף."

  • האם רואים שיפור בחוויית המועמד?

"אני חושבת שכל שימוש במוצר דיגיטלי וטכנולוגיה משרת גם אותנו גם כחברה וגם את הלקוח (המועמדים במקרה שלנו), ה- Hunter BOT הוא מוצר חדשני, מאפשר מענה מהיר, זמין למועמדים בכל שעות היום וממקסם את הפוטנציאל הגיוסי. המועמדים עונים על השאלות בכל זמן פנוי שלהם, ככה אנחנו לא מפספסים מועמדים והמועמדים חווים גיוס מהיר וטכנולוגי לצד מענה אנושי"

  • האם יש שיפור בחוויית תהליך הגיוס עבור המגייסות?

"ברור! ברגע שהחלק הראשוני של תסריט השיחה ושאלון הסינון הראשוניות מתבצע על ידי הבוט, זה מפנה את המראיינת להתמקד יותר בראיון עמוק והתאמת המועמד לתפקיד ופחות להתעסק בתנאים קשיחים הקבועים כמו משרה מלאה\ חלקית ועוד."

  • מה השיפור/השינוי שה-Hunter BOT חולל?

"אז לסכם את מה שאמרנו עד כה, ה-וואטצאפ בוט של נילוסופט הוא מוצר חדשני שנשלח למועמדים שלנו ברגע שהם מגישים מועמדות למשרה במערכת הגיוס Hunter EDGE. בוט הוואטצאפ האוטומטי מספק מענה מהיר למועמדים שלנו, זמין בכל שעה, משפר את תהליך הגיוס, מדייק את הפניות שלנו למועמדים ותפקיד המראיינות הופך ליעיל יותר, עמוק יותר וחווית הגיוס משתפרת מאוד."

נירית טולדנו
מנהלת הפרוייקטים במחלקת הגיוס
סלקום

לעמוד הדרושים של סלקום לחצו כאן
לאתר סלקום לחצו > cellcom.co.il