קתרין ניקס 'מלון שפיים'

גם חברת שפיים בחרה בHunter EDGE!

"היי שמי קתרין ניקס, אני חדשה יחסית בתחום ההשמה. סיימתי תואר במשאבי אנוש, חברה והתנהגות לפני כשנה וחצי ומיד לאחר מכן התחלתי לעבוד בתפקיד רכזת משאבי אנוש ב"מלון שפיים".

מלון שפיים הוא מלון הממוקם במרכז הארץ כרבע שעה מת"א, מול הים, סובב טבע ומדשאות מטופחות, נקודות עניין וחוויה לכל גיל ומסלולי טיול רבים.

המלון כולל 145 חדרים מרווחים ונעימים באווירה כפרית ומקיים מרכז כנסים מתקדם ומאובזר היטב עם כל השירותים העסקיים לצרכי עבודה, אירוח ישיבות הנהלה, ישיבות דירקטוריון, ימי עיון, תערוכות, השקות מוצרים ומגוון הפקות אירועי חברה.

על הגיוס שלנו:

אנו ב"שפיים" מגייסים לכלל סוגי התפקידים, זוטרים ומנהלים- לכל משרה יש מסלול גיוס ייחודי עבורה.

לאחר משבר הקורונה ענף המלונאות חזר לעבוד בתפוקה מלאה ואיתו חזר גם הביקוש להשמה וגיוס עובדים לתחום המלונאות והאירועים.
בעקבות זאת החלנו בגיוס מאסיבי באמצעות שימוש במקורות גיוס שונים כמו מיילים, שיחות טלפוניות, SMS, פייסבוק, וואטסאפ ועוד..

הקש ששבר את גב הגמל הוא שחמוטל- מנהלת משאבי אנוש ואני, התרגלנו לנורמה של לזכור מועמדים ולעקוב אחריהם מתוך מקורות גיוס שונים הקיימים לרשותנו. הנורמה הזו לא אפשרה מעקב מלא אחר המועמדים והליכי הגיוס. כתוצאה מכך, לעיתים לא היינו מוצאות קורות חיים רלוונטים שנשלחו אלינו בעבר. היינו שוכחות מהיכן הגיע המועמד והיכן פרטיו מתויקים. וכאשר לא היינו מוצאות, היינו מתחילות את כל הליך הגיוס למשרה מחדש! החל משלב הפרסום..

הגענו למסקנה שמאחר שלא יכולנו לעקוב באופן מסודר ומלא אחר תהליכי הגיוס עם המועמדים, שרפנו זמן עבודה יקר והתאמצנו יתר על המידה. למשל, לא נותר לנו זמן להתעסק ברווחה ומשאבי אנוש- בעקבות זאת, משימות נדחקו לפינה, נמרחו או נעשו תחת לחץ של "הרגע האחרון" .

הפתרון הנכון לכך היה מערכת גיוס שתרכז, תתעד ותעקוב אחר כל הפעולות והליכי הגיוס שלנו מול כל הגורמים המעורבים בהם.

חמוטל- מנהלת משאבי האנוש בחברה החלה בחיפושים אחר מערכת גיוס מתקדמת. היא בחנה כמה חברות שונות ולבסוף, בחרה בנילוסופט מכיוון שנילוסופט בלטה כן מבחינת שירות ותמיכה וכן מבחינת מערכת Hunter EDGE הנגישה והחסכנית בזמנים.

רותם המקסימה- מנהלת תיקי לקוחות עבדה יחד איתי והעבירה אותי דרך תהליך הטמעת המערכת. כחלק מהתהליך, עשינו הסבת נתונים למערכת Hunter EDGE אשר היתה מהירה וקלילה למרות שהיו לנו המון נתונים! ואם נרד לפרטים, למדתי מסרטוני הדרכה ויזואליים, פשוטים ונוחים שתרמו לחווית הלמידה וההטמעה, רותם היתה תמיד גמישה מבחינת זמינות, הסבירה מעולה ונתנה מענה לכל שאלותיי.

בנוסף, במהלך תקופת ההטמעה טסתי לחופשה וכשחזרתי שכחתי מה למדנו. רותם המתוקה פשוט ישבה ועברה איתי על הכל שוב.
מבחינתי חווית למידת מערכת הגיוס Hunter EDGE קלה כמו המערכת!

וכעת, אחרי שאנו עובדות עם המערכת אני יכולה להעיד על שיפור והתייעלות!

מבחינת התאמת המערכת לאופן הגיוס שלנו, כל המועמדים, המשרות והנתונים מרוכזים במקום אחד. כבר מהרגע הראשון של העבודה עם מערכת Hunter EDGE הפסקנו לפספס מועמדים ויכולנו למצוא הכל!

אני כבר לא מחפשת מועמדים או מנסה להיזכר במשרה או מועמד ספציפי ואם אני רואה למשל שספק נתן רישום לא נכון אז אני מטפלת בזה. כך שהכל, כולל כל תיעוד מכל גורם בתהליך נשמר במערכת!
קורה לפעמים שיש אנשים שסתם שולחים קורות חיים שלא מתאימים למשרה הספציפית שפרסמתי. בזכות Hunter EGDE אני יכולה לזהות מהר שהם לא מתאימים.

בעזרת מערכת Hunter EDGE יש לנו שליטה על תהליך הגיוס! חמוטל ואני בכל מצב תמיד עובדות ביחד. וכעת, מערכת הגיוס העניקה לנו מרווח נשימה. אנחנו לא נלחצות מגיוסים, והתפנה לנו זמן להתעסק בכל תחום הרווחה ומשאבי האנוש שלפעמים נשאר מאחור.

מבחינת תדירות השימוש, אני יום יום פותחת את המערכת ורואה את כל הגשות המועמדות וכל מה שחדש.
תיבת קורות החיים מראה את כל הגשות המועמדות החדשות ובמערכת עצמה יש אחסון של כל קורות החיים שאי פעם הוגשו.

יש כמה כלים שמהווים יתרון משמעותי של מערכת Hunter EDGE על תוכנות אחרות:

כלי שאני ממליצה עליו הוא צייד המועמדים, כלי זה פשוט אוגר לי את כל מגישי המועמדות מכל הזמנים, חדשים וישנים, הוא מחפש ומאתר ברמה גבוהה את המועמדים הטובים ביותר לדרישות שלי.
אגב, דרכו אני יודעת אילו מועמדים עוד לא פתחתי והסתכלתי עליהם ובכך אינני מפספסת מועמדים.

בנוסף, כלי מדהים בעניי הוא הקישור ל- WhatsApp, מבחינתי הוא הכוכב של המערכת! דרכו אני שולחת למועמדים הודעות מבלי לשמור אותם בטלפון. המועמדים עונים מהר ובכל שעה, ולי זה חוסך שיחות, מבחינתי התנהלות בהודעות היא נוחה וחסכנית בזמנים.

אם מדברים על חיים קלים יותר, אנחנו מדברים על כליי הפרסום! בייחוד הקישור לדף נחיתה שמטרתו היא הגשת מועמדות חווייתית. אני מפרסמת את הקישור בכל אתר שאני רוצה, המועמד הנחשף לכך לוחץ על הלינק ומיד נפתח דף נחיתה מעוצב וממותג עם טופס הגשת מועמדות.

לסיום, אני רוצה להגיד שמערכת הגיוס Hunter EDGE מאד נוחה, מקצרת זמנים ומנטרלת בלאגן.
בנילוסופט תמיד יש לנו למי לפנות בין אם זה במייל, בצאט' או בשיחה- המענה מהיר והצוות איכותי!"

 

קתרין ניקס
רכזת גיוס והשמה
'שפיים'

רוצה לדעת עוד על חברת "שפיים"? לחץ/י כאן