לילך יחיאל- משב ארדן מערכות

חברת ארדן מערכות בחרו במערכת הגיוס המובילה- Hunter EDGE!

"היי!
אני לילך יחיאל אחראית על כל נושאי הרווחה, הגיוסים ומשאבי אנוש בחברת 'משב ארדן מערכות והנדסת קירור ומיזוג אוויר'.
אני עוסקת בתחום הגיוס ומשאבי האנוש מעל ל10 שנים ומאז ומתמיד, מצאתי את עצמי מתעניינת ומתמקדת בעיקר בתחום גיוס כוח אדם, רווחת העובד ומשאבי אנוש.

'משב ארדן מערכות והנדסת קירור ומיזוג אוויר' הינה מהחברות הקבלניות הגדולות והמובילות בתחום מיזוג אויר וחשמל תעשייתי, היא בעלת מוניטין וניסיון של עשרות שנים בפרויקטים גדולים ומורכבים בארץ ובחו"ל.

כמי שעובדת כיום בחברה אשר מגייסת וצומחת, ומהיכרות עבר עם ממערכת הגיוס- Hunter EDGE של Niloosoft, הייתה לי חוויה מאד טובה מהמערכת ולכן, בחרתי להיעזר בפלטפורמה טכנולוגית זו.

המעבר מעבודה ידנית ומסורבלת לעבודה דרך מערכת הגיוס- Hunter EDGE, חוסכת עבורי המון עבודה ועושה לי סדר בניהול המועמדים. הגיוסים נהפכו לקלים יותר, ויחד עם זאת, גם איכות ומהירות הגיוס השתפרה בהתאם.

מערכת הגיוס Hunter EDGE גמישה ואכן מתאימה לתהליכי גיוס שונים, ארוכים או קצרים. תוכנת הגיוס מאד קלה ונגישה למשתמש. היא בעלת פיצ'רים חשובים אשר מייעלים את תהליך הגיוס מתחילתו ועד סופו, ונותנת פתרון אפקטיבי לסדר, ארגון ומעקב על כל מועמד ומועמד.

בתהליך המכירה ליווה אותי סתיו – מנהל מכירות בנילוסופט , ולאחר מכן בהטמעת התוכנה ליווה אותי שליו- מנהל תהליכי הטמעת לקוחות. שניהם גילו מקצועיות רבה, שירות אדיב ותמיכה שוטפת.

נילוסופט בלטה הן מהפן הטכנולוגי והן מהפן השירותי והמקצועי.
כיף ומומלץ להכיר את תוכנת הגיוס- Hunter EDGE של נילוסופט ולהיעזר בשירותי הנציגים שלה."

לילך יחיאל
משאבי אנוש, גיוס ורווחה
משב- ארדן מערכות