ליאת ואיילת 'Teachin'

גם Teachin בחרו לגייס דרך מערכת הגיוס- Hunter EDGE!

ליאת ואיילת ספרו עליכן ואיך הגעתן לתחום הגיוס?

"אני ליאת, מנהלת משאבי אנוש וגיוס ב Teachin למעלה משנתיים וחצי. למעשה, אני מגיעה מרקע מלונאי, הייתי מנהלת משאבי אנוש של מלונות באילת במשך 20 שנה. עברתי למרכז והגעתי לTeachin בתור מגייסת ומהר מאד קודמתי לתפקיד מנהלת משאבי אנוש ולקחתי פרוייקטים מגוונים בנושא HR שמסב לי הנאה וסיפוק רב.

אני איילת- עובדת למעלה משנה בTeach-In. אני עם ניסיון של 10 שנים בתחום הגיוס והמשאב האנושי, גם בחברת השמה וגם כפרילנסרית , כיום אני מנהלת מגייסת בTeachin.

Teachin – הינה רשת בפריסה ארצית המתמחה בחינוך בלתי פורמאלי. אנחנו עושים פרסונליזציה בחינוך, ומתרגלים כל תלמיד ותלמידה לפי שפת החשיבה שלהם, לפי הדרך בה הם חושבים. אנו מאמינים כי לא ניתן לצפות מתלמיד שלומד בכיתה עם עוד 30 תלמידים אחרים לפחות, להבין בדיוק את אותו הדבר כמו כל תלמיד אחר. כל תלמיד הוא עולם ומלואו, ההבנה והתפיסה של החומר מתלמיד לתלמיד שונה וזה טבעי לחלוטין.

התלמידים עוברים אבחון שבודק מה שפת החשיבה שלהם, ובמהלך התרגול המתרגלים עובדים בצורה פרטנית עם כל תלמיד ותלמידה באופן המותאם לדרך החשיבה שלהם. בניגוד למערכת החינוך הפורמאלי, מבחינותינו התלמיד הוא במרכז ואנו מתאימים את עצמנו אליו. המטרה שלנו להעצים את התלמידים, להחזיר להם את תחושות המסוגלות והבטחון העצמי ולסייע לממש את הפוטנציאל שלהם.

בנוסף לשיטה הייחודית שלנו, אנחנו משלבים טכנולוגיה בתהליך ועובדים עם תוכנה שפיתחנו שזו מערכת שמבוססת בינה מלאכותית שיודעת לבנות לכל תלמיד ותלמידה תכנית לימוד המותאמת אישית עבורו.

מה מאפיין ומייחד את הגיוס ב- Teach In?

"איילת- לפי איך שאני רואה את המשפחה המדהימה הזו שנקראת Teach In, הגיוס שלנו (בעיקר לתפקידי הדרכה) נעשה בפינצטה, אנחנו מחפשים את האקס פקטור- לא כל מועמד יכול להתאים!

ההתאמה של מועמדים לחברה נעשית תוך שילוב תואם של אופי וצרכי המקום לאופי המועמד. מה הכוונה? למרות שהעבודה אצלינו יכולה להתאים לסטודנטים והיא מאד מתגמלת לא רק כלכלית אלא גם מבחינת סיפוק, היא לא מתאימה לכל אחד. אנחנו מחפשות מעבר ל 'נתונים היבשים' הכוללים שליטה טובה בחומר וניסיון, את הכישורים הבין-אישיים של המועמדים, האינטליגנציה הרגשית שלהם, החיבור שלהם לתחום והרצון להצטרף אלינו, להשפיע על חיי התלמידים ולהוביל שינוי!

איך הגיוס התנהל לפני מערכת הגיוס- Hunter EDGE ולמה בחרתם בה?

"בעבר, פרסמנו מודעות דרושים באותן פלטפורמות שאנו משתמשות בהן גם כיום. לאחר הפרסום, קורות החיים הגיעו למייל אחד והיינו עוברות עליהם, מסננות אותם מתוך המייל לפי מקצועות, אזורים גיאוגרפיים וגילאים שהמתרגל מסוגל לעבוד איתם (למשל תרגול לגילאי בית ספר יסודי, חטיבת הביניים ותיכון).

קורות חיים נצברו במייל והיינו מזינות מועמדים באקסלים שונים. זה הצריך התעסקות רבה, היינו צריכות לאתר מועמדים שכבר הוזנו או לא הוזנו, לקפוץ מאקסל לאקסל בניסיון למצוא מידע חשוב. כיוצא מכך, המעקב אחרי מה עשינו ואיך אנחנו ממשיכות לטפל, היה מבולגן מאד!

בחרנו להעביר את הליכי הגיוס שלנו לפלטפורמה של מערכת גיוס טכנולוגית- Hunter EDGE מכיוון שרצינו ליצור שיטת עבודה מסודרת, לקחת את מאגרי קורות החיים שלנו שצברו מעל 3,000 קורות חיים ולאגד אותם למאגר אחד ולנצל אותם בצורה הטובה ביותר. בנוסף, היה לנו את הצורך ליצור סדר וארגון שבזכותו נוכל לנהל ולשלוט בצורה משותפת על התהליכים. מה שיקל וימהר את העבודה.

הגענו לנילוסופט בהמלצת AllJobs, אבל בחנו עוד כמה חברות. מה שגרם לנו ללכת עם נילוסופט זו הפלטפורמה הידידותית והלא מסורבלת למשתמש. יתרה מזאת, היכולת להסתכל בקלות על נתונים ולהפיק דוחו"ת המשקפים את סטטיסטיקות הגיוס."

איך עבר תהליך המכירה ?

"ההתקשרות הראשונה שלי עם נילוסופט היתה עם ספיר, מנהלת שיווק & מכירות.  ספיר הציגה לנו את המערכת והרגשנו שהמערכת פשוט עונה על הצרכים שלנו.

התרשמנו מהגישה של ספיר ושל אביחי (מנהל תיקי לקוחות)- בימים אלה, המון חברות שולחות אותך לבוט עם מענה אוטומטי, או להתכתבויות בין אם מדובר בתמיכה טכנית או בשירות אחר. ראוי לומר שהמענה השירותי בנילוסופט הוא אנושי, מהיר והצוות שעומדים מאחורי המערכת מדהים!"

איך עבר תהליך הלמידה והטמעת המערכת?

"אביחי לקח אותנו תחת חסותו לאחר תהליך המכירה והוא היה המדהים!

הצעד הראשן היה הסבת נתונים. לפני שהצטרפנו לנילוסופט כבר קיימנו מאגר של אלפי קורות חיים. הליך ההסבה של המאגרים שלנו למערכת הגיוס היה חינמי ומהיר, כשבחברות אחרות אין את האפשרות הזו או שלוקחים על ההסבה כסף ואולי ההליך איטי יותר. שמחנו שיכולנו לשמור על המאגר שלנו כמו שהוא, זה היה קריטי.

אביחי היה סבלני, הקשיב להליך העבודה שלנו, העביר הדרכות ועזר לנו להבין איך הכי נכון לעבוד בהתאם לצרכים. סללנו יחד איתו את הדרך, התאמנו את אופי המערכת בהתאם להליכים שלנו. עברנו שתי הדרכות ועבדנו באופן אינטנסיבי ושוב ראוי לציין כמה הוא היה נעים וסבלני אלינו, תמיד היה זמין באופן מידי, גם בוואטצאפ, שזה מאד מרשים. הוא הסביר את הדברים בצורה מסודרת ומובנת.

בעיקרון, נכון לעכשיו אנחנו צריכות לעבור לעבוד מול צוות התמיכה הטכנית אבל קשה לנו לשחרר מהקשר עם אביחי והוא מודע לזה!"

באילו כלים במערכת אתן משתמשות באופן תדיר?

"מעבר למאגר המדהים של קורות חיים שדרכו מנהלים את כל הגיוס, כאשר צייד המועמדים של מערכת הגיוס Hunter EDGE של נילוסופט נכנס לתמונה הצלחנו לחפש ולאתר מועמדים רלוונטיים באופן הרבה יותר נכון ומדויק מבעבר!

"צייד המועמדים" מאפשר לנו למצוא מועמדים מתאימים למשרות ספציפיות ומורכבות יותר ולעורר מועמדים "ישנים" שלא יצרנו איתם קשר או שהקשר איתם התמסמס או הופסק. אילולא "ציידי המועמדים", לא היינו בהכרח מצליחות לאתר את המועמדים האלה!

יתרון משמעותי הוא שאנחנו יכולות לפנות לכלל המועמדים שאנו בוחרות בדיוור בתפוצה בבת אחת! ובכך ליצור קשר אקטיבי ולהחיות את התקשורת עם המועמדים.

ההתממשקות לוואטסאפ היא מצוינת והעלתה את רמת חווית הגיוס למועמדים ולמגייסות בכמה רמות! אנחנו שולחות למועמדים הודעה ללא צורך בשמירת איש קשר, ישירות מהמערכת.

נוסף לכך, אנו משתמשות המון בכליי הפרסום הישירים מהמערכת בין אם זה פרסום ל- "All Jobs" או באמצעות קישור לדפי נחיתה שיווקים ופרסומם בתפוצות רבות כמו ברשתות חברתיות, באתרי דרושים והכל דרך ה-Hunter EDGE!

מה השתנה והשתפר?

"כעת, עם תוכנת הגיוס, הליך העבודה הפך לשיטתי יותר! מה שמאפשר לנו שליטה ובקרה על התקדמות התהליכים.

הדבר העיקרי והחשוב ביותר שהשתנה לטובה הוא סדר וארגון תהליכי הגיוס- בעקבות שכל קורות החיים נמצאים באופן מסודר בפלטפורמה אחת ושכל שלבי הגיוס שהמועמדים עוברים מתועדים, זה מאפשר לנו להיות מודעות לכל מועמד או משרה!!  אין לנו צורך לערער לרגע או לחפש נתונים חסרים. בצורה הזו אנו שולטות בכל סביבת העבודה טוב יותר.

תענוג נוסף שתרם למודעות ולשליטה שלנו על הגיוס בTechin הוא מדידת תפוקת הגיוס, התחלנו להשתמש בדו"חות אשר יכולים להציג נתונים רבים בקשר לתפוקת הגיוס. למשל, מאיזה מקור פרסום מגיעים המועמדים, מה הכמויות, מאיזה אזורים גיאוגרפים בישראל ועוד..

כשאנחנו משתמשות ב'צייד המועמדים' אנחנו חשופות למקורות גיוס שמהמועמדים מגיעים וכך אנחנו יכולות לראות בכל רגע נתון מאיפה הגיעו הכי הרבה מועמדים ומאיפה באופן מועט. אפיינו צייד שהוא "הבוקר טוב" שלנו, הוא כלי איתור מועמדים אוטומטי שעובד גם כשאנחנו לא עובדות מול המערכת. אז כל יום, כל הזמן המערכת עובדת עבורנו.

יתר על כן, בין אם מדובר על ניהול הפרסום, ההתקשרות למועמדים או ניהול שלבי הגיוס המתקדמים יותר של Teachin. כל הפעולות הכרוכות בכך נעשות באופן אוטומטי ומהיר מבלי  צורך לעשות העתק/הדבק או לנבור במיילים וקבצים.

אנחנו מבצעות כל שלב של תהליך הגיוס דרך מערכת הגיוס Hunter EDGE- נילוסופט חייה את הצורך של עולם הגיוס!"

 

ליאת גולן ספי- מנהלת גיוס & משאבי אנוש
איילת- מנהלת מגייסת

'Techin'
לאתר החברה לחצו: teachin.co.il