לגאסי אומרים: רק HunterEDGE!


נכתב על סמך ראיון עם זאב לשם, מנכ"ל, לגאסי סניורס סולושנס בע"מ.

חברת לגאסי הוקמה כעסק חברתי בראיה והבנה כי לגימלאים מומחים אשר פורשים ממעגל העבודה יש עדין מה לתרום למשק.
רבים מהגמלאים מעוניינים להמשיך ולתרום וידוע לכל כי קיים מחסור הולך וגובר בבעלי ידע, מומחיות וניסיון במספר תחומים במקצועות ההנדסה, הטכנולוגיה והמדעים.
לגאסי מרכזת מאגר מומחים בגמלאות הזמינים לייעץ וללוות חברות ומפעלים. המומחים הרשומים במאגר לגאסי הם בעלי ידע רחב הנובע מניסיון מצטבר בתחומם. חלק גדול מהמומחים הם בכירים לשעבר במגוון תפקידי מפתח בתעשייה הישראלית ונושאים עמם ידע רחב הכולל פרקטיקה של עשרות שנים בתחומם.

ניסיון רב השנים של מומחי לגאסי, מאפשר לקצר את משך הזמן הדרוש לפתרון האתגרים העומדים בפני מעסיקים (כגון חוסר בידע מקצועי ספציפי, ליווי בפיתוח עסקי, כניסה לשווקים בחו״ל, עמידה בתקנים ועוד).
כמי שכיהנו בתפקידי מפתח בעברם, המומחים של לגאסי בעלי רקורד מוכח ועשיר ומביאים איתם מידע רב וספציפי לפרויקט- הם מביאים נסיון מעשי וראיה מערכתית רחבה לכל משימה.

העסקת מומחי לגאסי במודל מיקור חוץ, מאפשר ליהנות מכל היתרונות המקצועיים של המומחה ללא יחסי עובד- מעביד ותוך חסכון ניכר בעלויות.

העסקת גמלאים המוכנים ורוצים לתרום מזמנם וממרצם, מהווה תרומה לחיזוק הקשר שבין ציבור הגמלאים לעסקים בישראל.

צוות הייעוץ של לגאסי- נבחרת המנכ"לים וצוותי הייעוץ לרשותכם בפורמט עבודה ייחודי מסוגו המאפשר ייעוץ וליווי לחברות על פי תחום עיסוק וייעוץ וליווי מאת נבחרת המנכ"לים של לגאסי המלווה את העסק להצלחה.

הרי שהנסיון הוא יתרון!

כיצד התנהלה הסיטואציה העסקית טרם התקשרותכם עם חברת נילוסופט?

"בעבר, לגאסי בנתה מאגר מומחים והיא פנתה לכלל המאגר בכל משרה שנכנסה ע״י שליחת אימיילים. גימלאי שהיה מעוניין להגיש מועמדות למשרה היה פונה אלינו והיינו מפנים אותו למשרה.
בהרבה מהמקרים המשרות שהגיעו לא התאימו לכל הגימלאים המומחים הרי שטווח התחומים הוא רחב והמשרות הן ספציפיות. בשל כך, נוצר מצב שבו הרבה גימלאים קיבלו אימיילים שלא רלוונטים עבור הנסיון שלהם.
ככל שגדלה כמות המשרות כך כמות האימיילים שיצאו.
כמו כן, גימלאים מומחים יכולו לצפות במשרות הפתוחות באתר החברה ולהירשם שם על מנת שנחזור אליהם. הפרטים היו נשמרים אצלנו אך היה חסר פירוט של הנסיון של המועמד וקורות החיים היו נשלחים בנפרד".

כיצד הגעתם להחלטה שצריך למצוא פתרון שישפר את המצב הנוכחי?

"ככל שכמות המשרות וכמות המומחים הרשומים באתר גדלה, כך גדלה גם ההבנה שאנו עובדים בצורה לא אפקטיבית, מבזבזים זמן יקר על ניסוח האימיילים, הוצאתם והמתנה לגימלאים שיפנו אלינו.
השקענו זמן רב בחיפוש ונבירה בטבלאות אקסל ללא פרטים מדוייקים על נסיון הגימלאי.
חיפשנו פיתרון שיקל על מציאת המומחה המתאים לדרישות המשרה או הפרוייקט והיינו צריכים מערכת שתעזור לנו לאתר את המומחה המתאים ותעזור לנו לתקשר עם המומחים הצורה אפקטיבית יותר".

אילו פתרונות נבחנו? ומדוע בחרתם דווקא במערכת Hunter EDGE?

"בדקנו באינטרנט על חברות קיימות ונראה היה שמערכת Hunter EDGE של חברת נילוסופט נותנת מענה על הצרכים שלנו בעזרת צייד המועמדים המתקדם, האפשרות לנהל את הלקוחות, הספקים, אנשי הקשר שלנו וכן לנהל תהליכי עבודה מסודרים יותר בעזרת המערכת".

איך עבר תהליך הטמעת המערכת בארגון וכמה זמן לקח לכם עד שהייתה לכם שליטה מלאה על המערכת?

"תהליך ההטמעה של המערכת היה מהיר ותכליתי.
בעזרת אביחי, מנהל הלקוח המקסים שלנו, הקמנו את המערכת בצורה מהירה. אביחי העלה לנו את קורות החיים למערכת באופן אוטומטי, בנה לנו טמפלטים ועברנו כ 2 הדרכות במשרדי החברה.
המערכת די אינטואיטיבית וקלה להבנה ברגע שהבניית התהליכים קיימת במערכת.
כמו כן, אנו משתתפים מפעם לפעם בהדרכות של נילוסופט ומרחיבים את הידע והנסיון ולומדים פיצ׳רים חדשים כאשר מתעדכנים".

מה השתנה והשתפר בזכות מערכת הגיוס Hunter EDGE?

"מה שהשתפר זה כמובן היכולת שלנו לאתר רק את המומחים הרלוונטים למשרה/ לפרוייקט.
המערכת מאפשרת מעקב אחר המשרות והמועמדים שהופנו ושליחת אימיילים למועמדים מתוך המערכת ללא צורך לעדכן טבלאות אקסל.
כמו כן, יש לנו את הסטורית התיעודים של כל מועמד. המערכת גם עוזרת לנהל את ההסכמים עם הלקוחות וניתן לשמור לכל לקוח את ההסכם שלו במערכת.
בשורה תחתונה, עבודה אפקטיבית יותר".

מה הפיצ'רים שאתם יותר משתמשים בהם וכיצד הם משפרים את תהליך הגיוס?

"אנחנו חברה קטנה ומאוד ספציפית שפונה לנתח אוכלוסיה ספציפית גימלאים מומחים אקדמאים.
הצייד הוא הפיצר השכיח. כמו כן, אנו משתמשים בשליחת אימיילים למועמדים מתוך המערכת ולאחרונה הצלנו להשתמש גם בפרסום האוטומטי לאולג׳ובס והחיפוש בלינקדאין".

זאב לשם
מנכ"ל
לגאסי סניורס סולושנס בע"מ (LEGACY)