אסתי סטרשנוי 'סטרשנוי הון אנושי'

תוכנת גיוס עובדים

גם 'סטרשנוי הון אנושי' מגייסים עם מערכת הגיוס Hunter EDGE!

אסתי סטרשנוי, מנכ"לית חברת 'סטרשנוי הון אנושי' בחרה במערכת הגיוסHunter EDGE  המיועדת לחברות השמה, האד הנטרים ומיקור חוץ!

אסתי מספרת את סיפור ההצלחה שלה על בחירת מערכת הגיוס:

"סטרשנוי נולדה מהרצון להעניק לאנשים מרחבי העולם ומכל שכבות האוכלוסייה הזדמנות שווה לעשות במה שהם טובים. זוהי לא קלישאה אלא האני מאמין שלנו.
ידוע שגיוס וניהול עובדים הוא עסק מסובך בפני עצמו שדורש משאבים כגון זמן, כוח אדם והוצאות שונות. אנחנו יודעים לפתור את האתגרים האלו בשבילכם!

אנחנו עוסקים מסביב לשעון בגיוס, הכשרה, ניהול, מתן תנאים סוציאליים, הסעות ,דיור וגם טיפול בירוקרטי במקרים שונים מול הרשויות עבור ההון האנושי שלנו.
שוק העבודה של ימינו מחייב אותנו להיות חברה אנרגטית, גמישה ודינאמית המשלבת ניסיון רב בגיוס וניהול עובדים מרחבי העולם. ההצלחה שלכם ושל העובדים היא הסיפוק שלנו. ולכן אנחנו זמינים, דואגים ומספקים את התנאים הטובים ביותר לכל עובד.

אנו מתמחים בתחום התעשייה: עובדים מקצועיים בענף הבנייה, לוגיסטיקה, מפעלים ושילוח.
בתחום הימי: סקיפרים, עובדי מכניקה ואקלטרוניקה, צוללנים.
הייטק: מנהלים בכירים, אנשי פיתוח ומפתחים, ניהול ופרויקטים, שיווק מכירות ופיתוח עסקי.
מקצועות חופשיים: עו"ד, יועצים, כותבים וסופרים, בוני אתרים."

מה היתה הסיטואציה העסקית טרם ההתקשרות עם נילוסופט?

"השתמשנו בעיקר דרך פייסבוק והודעות מפה לאוזן. הכל היה מפוזר ומבולגן!
קורות החיים נשלחו אליינו ונאספו במקורות שונים. שמנו את הפרטים על המועמדים שאספנו באקסל אשר היינו צריכים לאסוף אותם ממקורות שונים וזה היה מאוד מבולגן וגם בדיעבד הבנו שפספסנו מועמדים כך."

כיצד הגעתם להחלטה שצריך למצוא פתרון שישפר את המצב הנוכחי?

"היתה לי הבנה עקרית, החברה שלי גדלה ומתרחבת והיא מתעסקת הרבה בהשמה- הרבה יותר ממה שהיה פעם!

באותה תקופה הגיעה הקורונה עם ההגבלות שלה ואז הבנתי שאני צריכה מקור אחד לגיוסים שלי שהוא נגיש, דיגיטלי ואינטואטיבי לכל מגייס. מקור אשר יתחזק מאגר קורות חיים ומשרות וידע איך לנתב את הליך הגיוס נכון ובהתאם לחברת 'סטרשנוי הון אנושי'.

עשיתי גוגל, השוותי עם המון חברות ומנהל השיווק שלי שהכיר את Niloosoft המליץ על תוכנת הגיוס Hunter EDGE. לאחר מכן, הגעתי ל Niloosoft ושם התנסתי במערכת ובחנתי אותה בתאם לצרכים שלי ולהתרחבות שהמערכת מציאה והגעתי למסקנה שהמערכת מתאימה."

אילו פתרונות נבחנו? מדוע בחרתם במערכת Hunter EDGE?

"בחנתי פתרונות כמו קיבול ואסיפת קורות חיים למקום אחד, בנוסף אפשרויות רבות חיפוש ומציאה של מועמדים.

ראיתי שניתן לחפש מועמדים לפי משרה, את האפשרות לפרסם ושבמיידיות הקורות חיים נאספים למערכת היתה בדיוק מה שהייתי צריכה, אני יכולה לצוד עם הצייד למצוא מועמדם רלוונטים שקורות החיים שלהם מתאימים לדרישות המשרה הספציפית שחיפשתי וקריטריונים שאני מעוניינת בהם."

איך עבר תהליך הטמעת המערכת וכמה זמן לקח על שהייתה לכם שליטה מלאה על המערכת?

"תהליך ההטמעה עבר אחלה! האמת שבהתחלה לא היה פשוט ולמרות זאת, היתה לי מנהלת לקוחות מצד נילוסופט בשם מיטל שדחפה אותי, היא תמיד היתה שם בשבילי לכל דבר ובזכותה הצלחתי ללמוד את המערכת ולנצל את הכלים שבתוכה.
לאחר כחודש רכשתי שליטה והבנתי איך להשתמש בצורה שוטפת במערכת. בזכות מיטל אני ממשיכה, היא ליותה ודחפה אותי גם כשלא היה לי זמן היא התעקשה שאצליח ואמשיך ללמוד."

מה השתנה והשתפר בזכות עבודה עם מערכת הגיוס Hunter EDGE?

"המערכת עזרה לי להתמקד בגיוסים והשמה, היא עשתה לי סדר וארגון שלא היה לפני וקשה מאד להגיע אליו ללא מערכת

אני מודה שבזכות המערכת הבנתי שאני צריכה ויכולה לגייס יותר, קיבלתי המון קורות חיים- הרבה יותר ממה שהייתי מצליחה לאסוף בעבר. בנוסף מציאת המועמדים היתה קלה יותר!

האופן שבו המערכת סופגת נתונים ומנהלת את הגיוסים באופן מסודר, נוח ואיטואטיבי למשתמש עזר ללא ספק לארגון שהוא לדעתי, היה הבעיה העיקרית. כמובן, רק לאחר שהצלחתי לעבוד מול המערכת בשוטף.

נוסף לכך, מבחינת ייעילות, מתקיים המון חיסכון בזמן ובעבודה! מבחינת עלויות אני לא יכולה לחשוב על הבדל אבל למערכת יש יתרון בהספק העבודה ובייצור שהיא מעניקה עבורי, יכולת התפוקה שלנו עלתה, אנחנו יכולים לעבוד על הרבה יותר משרות מפעם, כל התהליך נעשה מהיר יותר החל מהפרסום ומציאת המועמדים על לאיוש וסגירת המשרה.

מבחינת חיסכון כספי במערכת יש עוד משהו קטן ולא פחות חשוב- המערכת מחוברת לפרסום באול גובס ואני מיידית מפרסמת שם משרות ולכן זה חסך לי כסף על פרסום."

אילו פיצ'רים אתם אוהבים משתמשים בתדירות? כיצד הם משפרים את תהליך הגיוס?

"אנחנו משתמשים בתדירות בשליחת קורות חיים ישירות מהמערכת למעסיק בקליק. כך אנו לא פותחים מייל או עושים פעולות ידניות, הכל נעשה אוטומטי בקליק מהמערכת. כך, אנחנו לא מפספים אף מועמד ויוצרים קשר עם המעסיקים ברגע.

יתרה מזאת, הקישור אוטומטי ל what’s up מככב אצלינו! מבלי להזין ולשמור שום פרטים על איש הקשר, פשוט לשלוח הודעה! זה מקל ומשפר את חווית הגיוס וקשרי המועמדים הן למגייס והן למועמד.

לאחר שהחלטנו על מועמד שהוא מזומן לראיון אנחנו שולחים לו זימון אוטומטית מהמערכת. יש אופציה לשלוח למועמדים מכתבים בבת אחת עם מיתוג שלנו.

כמובן והכי חשוב! ה'צייד מועמדים', אשר כל פעם מחדש אנו מסננים דרכו את קורות החיים ומוצאים את המועמדים המתאימים ביותר למשרה. אפשר לראות תמצית של קורות החיים בלי לנבור בתוך כל קובץ בנפרד!
הצייד מוצא בקלות את קורות החיים המתאימים ביותר בעזרת מילות מפתח ומילון מורפולוגי- סמנטי. איתור קורות החיים הרלוונטים מתוך מאגר המועמדים חוסך עבורנו זמן רב, שבעבר היה משמש לאיתור מועמדים על ידי סריקת כל קורות החיים בעניים ולא דרך מערכת טכנולוגית."

אסתי סטרשנוי
מנכ"לית 
'סטרשנוי הון אנושי'