אינגה פינצ'וק- אגד הסעים

בחרתי Hunter EDGE!

"היי! שמי אינגה פינצ'וק ואני רכזת גיוס באגד הסעים.

המסע שלי בתחום הגיוס החל מעבודה בחברת ישרוטל במשרת מנהלת משאבי אנוש ופרט כ5 שנים. תמיד התעניינתי בגיוס עובדים והתחלתי לעבוד כמגייסת בחברת ג'ומבה, שם גליתי כמה אני אוהבת גיוסים וכמה התחום הזה לא משעמם בכלל! לאחר מכן, דרך הקשרים שיצרתי בג'ומבה הגעתי לאגד הסעים.

קבוצת אגד עובדת עם Niloosoft שנים רבות והיא חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל, ומבין הגדולות בעולם. החברה, שהקמתה הרשמית היתה ב- 1933 מעסיקה כ- 9000 עובדים בישראל ובעולם ומחזור ההכנסות השנתי שלה מוערך בכ– 4 מיליארד שקלים. אגד הרחיבה באופן משמעותי את פעילותה בשנים האחרונות הן בתחום התחבורה הציבורית והן בתחומים משיקים.. 

בימים אלו אנו מגייסים בחברת הבת 'אגד הסעים' כ40 נהגים בחודש לחמישה סניפים בפריסה ארצית.
אני אוהבת אתגרים, והאתגר שלי באגד הסעים הוא מילוי תקני משרות הנהגים, מכיוון שמדובר בגיוסי צווארון כחול- גיוסי אנשים אשר עובדים בעבודת כפיים ולרוב משתכרים בשכר נמוך.

האמת שמאז ומתמיד גייסתי דרך מערכת הגיוס Hunter EDGE, גם באגד הסעים וגם בג'ומבה. אחרי שמגייסים דרך נילוסופט אי אפשר להתפשר על מערכת גיוס אחרת או על חברה אחרת!

Hunter EDGE היא מערכת גיוס מאד מתקדמת מבחינת היכולות שלה, היא נוחה וגמישה, כך שפשוט קל לעבוד איתה.

בחברות תוכנה, לפעמים יש תופעות של תקלות או מחסור במענה שירותי, גם אצל החברות הגדולות בעולם אנחנו כלקוחות יכולים לחוות זאת.

לעומת זאת, אני שמחה לשתף שאני כבר כמה שנים עובדת עם נילוסופט ומאד אכפת להם מהלקוחות ומהמוצרים שהם מפתחים. כשחוויתי קושי או אפילו תקלה תמיד היה מענה והרגשתי כלקוחה שאני תמיד מקדימה.

בהזדמנות הזו אני רוצה לציין את משה- מנהל תיקי לקוחות במחלקת ההטמעה והתמיכה, שליווה אותי לאורך כל הדרך. הוא תמיד נתן ונותן גם היום מענה שירותי, מקצועי ומהיר לכל השאלות והבקשות שלי.

המערכת נותנת מגוון כלים למעקב וניהול הליכי הגיוס. אני מפרסמת דרך המערכת, מסננת ומוצאת מועמדים מתאימים דרך "צייד המועמדים" ובהחלט שומרת על תקשורת מול כל הגורמים בתהליך. אני מרגישה שבזכות המערכת אני יכולה לגייס ברמה שאני מגייסת היום.

מבחינתי Hunter EGDE היא ה- מערכת גיוס!"

אינגה פינצ'וק
רכזת גיוס והשמת עובדים
אגד הסעים

לאתר החברה לחצו