מה חושבים עלינו?

אחד השלבים בבחירת מערכת גיוס טובה הוא לשוחח עם ממליצים, מי שבאמת עובד על המערכת ומנהל את תהליכי הגיוס בעזרתה.

החלטתי לעזור לך לבחור ולהציג לך – מה חושבים עלינו? 

אל תאמינו לי, תאמינו ללקוחות שלנו שעובדים באופן יומיומי על מערכת הגיוס Hunter EDGE!

*מה הלקוחות חושבים על התמיכה, השירות והכי חשוב – על הצוות שמאחורי הקלעים בנילוסופט?

"אני חייבת לציין את מחלקת השירות והתמיכה , השירות שאני מקבלת מנילוסופט הוא פשוט יוצא דופן! השירות מעל הכל – ומבחינתו כך נילוסופט היא המערכת הגיוס הטוב ביותר בשוק" נטע קוממי ועליה לניאדו, בעלים ושותפות, מגייסת השמה ומשאבי אנוש.

"מערך התמיכה של נילוסופט מצליח תמיד לתת לנו שירות מעולה ולענות לנו על כל שאלה. יש שירות מאוד קשוב וגמיש שנותן מענה לצרכים הספציפיים שלנו ובאמת כל צוות התמיכה מקצועיים ונכונים להקשיב " .טל קונפורטי, מנהלת משאבי אנוש ותפעול, Rachip .

"בזכות העובדים של נילוסופט – מערכת הגיוס של נילוסופט במקום ראשון, השירות המדהים מבדיל אותם והופך את המערכת למדהימה" שוש סגל- גור, בעלים ומנהלת גיוס, אבני דרך.

"אני שמחה לקבל מכם שירות מצוין ביד רמה , בסופו של דבר – האנשים מאחורי המערכת זה הדבר החשוב ביותר ! "שירלי דן , מנהלת משאבי אנוש, רשת המתנ"סים רמות חיפה.

"היחס האישי שקיבלנו צוות המכירות והשיווק הוא זה שגרם לנו לסגור את העסקה" רביב הדר, מנכ"ל, ים הצלחות.

*איזה פיצ'רים הלקוחות שלנו לא יכולים בלעדיהם? 

"אנחנו מאוד אוהבים את השימוש בדו"חות דרך המערכת, מאוד קל לבנות אותם – לעקוב אחרי כל הנתונים והכי חשוב, כל הדוחות אונליין" רעות ליפשיץ, סמנכ"ל משאבי אנוש, קבוצת שכולו טוב.

"צייד המועמדים חוסך לנו זמן רב ומנגיש לנו את הקורות חיים הכי רלוונטיים עבורנו. הצייד הופך את תהליכי הגיוס למדויקים – הוא הלב של המערכת ! " טל קונפורטי,מנהלת משאבי אנוש ותפעול, Rachip.

"המערכת תורמת מאוד בניהול חיי המועמד, באמצעות התיעודים במערכת יש סדר, אפשר לראות את ההיסטוריה של המועמדים. בנוסף, המערכת מאוד נגישה. אנחנו מאוד מרוצים " . ערן בוזגלו, בעלים ומנכ"ל החברה, חברת השמה Jobuzz.

"היכולת של המערכת לבנות ציידים אוטומטיים ואז לקבל מועמדים ספציפיים במקום לסנן בעצמך את הקורות חיים מייעל לנו את הזמן. לא פעם באמצעות הציידים של נילוסופט בוצעו גיוסים של מועמדים איכותיים " איתי מנור, בעלים ושותף , איי.אמ.פי הנדסה בע״מ.

"המערכת מאפשרת לנו לרכז כל הנתונים במערכת אחת, לנהל את התהליכים בצורה יעילה וטובה ,לתעד את הפעילות, לראות את ההיסטוריה לנתח בדיעבד באמצעות הדו"חות וכמובן לאתר מועמדים בזמן קצר כל אלו משרתים אותנו היטב " אלינור מור, מנהלת ארגון הבוגרים ומרכז ההשמה וליווי הקריירה, PWC ISRAEL.

*מה השתפר בתהליכי הגיוס בזכות מערכת הגיוס Hunter EDGE ?

"בזכות מערכת הגיוס של נילוסופט אני מצליחה לייעל את תהליכי הגיוס ולחסוך בזמן! כל תהליכי הגיוס מרוכזים במקום אחד ויש אפשרות ללהיכנס למערכת מכל מקום- המערכת שיפרה לי את תהליכי הגיוס פלאים !" בתאל בן נעים, מנהלת משאבי אנוש, המימד השביעי.

"אין לי מילים כדי לתאר כמה המערכת שיפרה את תהליך הגיוס ואת חיי היומיום שלי בעבודה השוטפת. התהליך מהיר, יעיל – פשוט משדרג את החיים " אביגל וורצל, אחראית משאבי אנוש וגיוס, 019 מובייל.

"המערכת מאוד תורמת ומייעלת את כל תהליך הגיוס, היא מרכזת את כלל קורות החיים ולמעשה, באמצעות מערכת הגיוס אנחנו מצליחים לנהל את הלב של העסק, ההשמות ותהליכי הגיוס " טל לב עמיאל ואסף גרגי, בעלים ומנכ"ל , GoHire.

"אפשר לחלק את העולם שלנו לשניים -החלק הראשון הוא עד היום שהתחלנו לעבוד עם מערכת EDGE והיום שאחרי..הכל השתפר! " שחף חיו, בעלים, קבוצת שחף.

"המערכת 200 אחוז עובדת! אין בעיות התנתקות,  אנחנו עובדות עם המערכת באופן יומיומי ואינטנסיבי, אנחנו צריכות את המערכת והיא תמיד פה, עובדת כמו שצריך וגורמת לתהליך הגיוס להיות יעיל וקצר" שמרית אריאב, רכזת גיוס, איילון חברה לביטוח.

"בזכות מערכת הגיוס של נילוסופט יש שיפור עצום בעבודתנו. בניגוד לעבר, היום קל לנו מאוד להגיע להמון אנשים, מה שעוזר לנו לתפעל מאגר של מעל 100,000 מועמדים", ורד פריטי פינגולד, מנהלת הגיוס, אלביט מערכות.

"מבחינתו היה שינוי גדול וייעול של תהליך הגיוס, ישנו שולחן עבודה (לוח מכוונים) שעוזר לנו מאוד , השימוש במערכת של נילוסופט מייצר לנו סדר בעבודה ולהיות בשליטה מלאה על כל תהליך הגיוס" , אנג'לה דג'וראיב, רכזת גיוס ומשאבי אנוש, קבוצת פל.

*מה אתם חושבים על תהליכי הטמעת מערכת Hunter EDGE? 

"תהליך הטמעת המערכת עבר בצורה חלקה ומהירה, המערכת ידידותית מאוד ולכן השימוש במערכת מאוד קל" טל בנו, בעלים, אנדרומדה.

"התהליך למידה על המערכת עבר בצורה מהירה ונוחה, ההדרכות היו מאוד מותאמות לשימושים ולצרכים שלנו בחברה". אמיר פדידה,רכז גיוס ומשאבי אנוש, חברת קל אוטו.

"ההטמעה עברה בצורה מאוד מקצועית, הטמעת התשתית של המערכת הייתה מאוד חשובה ואכן רועי הצליח להתאים את המערכת לצרכינו המדויקים " . רחלי לייזרוביץ , מנהלת גיוס ומשאבי אנוש, ג'יני שירותי מחשוב.

"תוך זמן קצר ידעתי והצלחתי לשלוט ולעבוד עם המערכת בצורה מעולה." רחל ניניו, בעלים ומנהלת גיוס, חברת השמה הישגים.

"תהליך ההטמעה היה מובנה ומסודר , חשוב לציין כי בין שלב לשלב היה לי מענה שוטף מצד ניר מהתמיכה כך שכל בעיה ידעתי שיש לי למי לפנות. " יעל ברנהור נוימן, מנהלת HR, חברת Infomed .

"תהליך ההטמעה היה פשוט ובעזרת השירות הטוב והיעיל של נילוסופט הגענו לתוצאות הרצויות במהירות. מאז הכל השתפר! " , אמבר גולן, רכזת הדרכה ומשאבי אנוש, חבר הון אנושי .

ובאופן כללי.. אז מה חושבים עלינו? 

"ההון האנושי בנילוסופט הוא מעבר למצופה, נוצר קשר חם ואישי, המון אכפתיות ומקצועיות – תודה לצוות נילוסופט ". גילי קליין, ארגון לתת, מנהלת משאבי אנוש.

"מערכת הגיוס של נילוסופט הינה מערכת גיוס ידידותית למשתמש , מערכת גיוס מדהימה ואני ממליצה בהחלט". אלכס אמסטר, סמנכ"לית גיוס, AllStars-IT.

"אני כל היום עובדת על מערכת הגיוס של נילוסופט, היא יד ימיני! " הדס שגב, מנהלת גיוס ומשאבי אנוש, חברת וראסיטי.

"יש המון מערכות בשוק אבל בסופו של דבר מי שנמצא מאחורי הקלעים מבחינתי זה הכי חשוב, ואין ספק שצוות העובדים של נילוסופט מובחר ואיכותי, ההרגשה היא לחלוטין הרגשה של בית ותמיד יש למי לפנות " עידית וינר, יועצת סורסינג ומנהלת השמה, כיוון ישיר.

"היה לנו חשוב לבחור במערכת שכל הזמן מתפתחת ומתקדמת ולכן בחרנו במערכת הגיוס של נילוסופט " יעל בנט מאיר, בעלים ומובילת גיוס ומשאבי אנוש, B-net .

"נילוסופט הם שותף עסקי שלנו ובזכות מערכת גיוס טובה אין ספק שאנו מגיעים ליעדינו" , נירית טולדנו, אחראית פרויקטים, מחלקת גיוס, קבוצת סלקום.

"באמצעות הצוות של נילוסופט אנחנו מגלות כיצד אפשר לקחת את המערכת כל פעם צעד קדימה ולנהל את תהליכי הגיוס בצורה טובה ביותר"  מרינה גיל, רכזת גיוס והשמת עובדים, הטכניון -מכון טכנולוגי לישראל.

בזכות הלקוחות שלנו יש לנו את הכוח, האנרגיה והרצון להמשיך ולעשות את הכי טוב בשוק מערכות הגיוס.

חשוב לנו להשתפר, להתמיד במה שעושה לך את תהליכי הגיוס הכי טובים.

אז אחרי שקראת מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו, רוצה להיות חלק? 😉

מאחלת לך גיוס פורה!

ספיר צוקרמן, מנהלת מכירות ותיקי לקוחות אסטרגיים.

פלאפון : 0545456366

מייל :[email protected]